تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۸۷۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 9 هزارمیلیارد ریال به بخش درمان خوزستان
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: امسال 9 هزار و یکصد میلیارد ریال اعتبار به بخش درمان تامین اجتماعی استان خوزستان اختصاص یافته است.

داریوش پناهی زاده اظهار کرد: پارسال شش هزار و 700 میلیارد ریال به بخش درمان تامین اجتماعی خوزستان اختصاص یافت که برای درمان مستقیم و غیرمستقیم هزینه شد.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی در خوزستان هفت بیمارستان فعال دارد و دو بیمارستان جدید نیز در دست ساخت است.

پناهی زاده افزود: بیمارستان 96تختخوابی امیرکبیراهواز و بیمارستان 160تختخوابی آبادان در حال احداث است و عملیات اجرایی بیمارستان 96تختخوابی تامین اجتماعی دزفول نیز به زودی با حضور مسوولان کشوری شروع می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اظهارکرد: بیمارستان امیرکبیر اهواز تا سه ماه دیگر به بهره برداری می رسد و بیمارستان آبادان طبق برنامه تا 18 ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: پارسال چند بخش سی سی یو و آی سی یو در بیمارستان های تامین اجتماعی خوزستان با توجه به نیاز بالای بیماران به این بخش ها به راه اندازی شد.

پناهی زاده افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی یک بیمارستان یکصد تختخوابی در آبادان دارد که با بازسازی انجام گرفته بخش های سی سی یو و آی سی یو در این بیمارستان احداث شد و قرار است پس از ساخت بیمارستان جدید در آبادان ، این بیمارستان به بیمارستان روان پزشکی تغییر کاربری یابد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار