تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۸۷۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان:
حمله آل سعود به یمن محکوم به شکست است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حملات رژیم سعودی به مردم یمن و سکوت مدعیان حمایت از حقوق بشر گفت: سرانجام این جنگ، پیروزی مردم یمن بوده و آل سعود در این میدان، محکوم به شکست است.

محمدسعید انصاری روز چهارشنبه گفت: حملات وحشیانه و نسل کشی عربستان سعودی علیه مردم مظلوم و متدین یمن در حالی شدت گرفت که رسانه های مدعی آزادی، چشم بر جنایات عربستان در یمن بستند.

وی اظهار داشت: سران خود فریفته عربستان در حملات صهیونیست ها علیه مردم غزه، چشم خود را بستند، امروز نیز به دلایل واهی دفاع از مشروعیت رییس جمهور مستعفی یمن، دست به جنایت گسترده زدند.

انصاری گفت: مطمئن هستیم که شکست سعودی‎ها قطعی است، زیرا با توجه به حمله گسترده سعودی‎ها به مردم یمن، موفقیت نسبی نیز به دست نیاورده‎اند.

عضو مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تمجید از اقدام شجاعانه خلبانان ایرانی حامل کمک های بشر دوستانه هلال احمر ایران به مردم یمن افزود: آنچه تا به حال از غربی‏ ها دیده‎ایم، غیر از دروغ چیز دیگری نبوده است و نه تنها کمک‎ بشردوستانه نمی‎کنند، جلوی کمک‎های بشردوستانه را نیز می‎گیرند.

هشتم اردیبهشت ماه سال جاری جنگنده های فوق مدرن سعودی مانع فرود هواپیمای حامل دارو و کمک های بشردوستانه ایران با هدایت کاپیتان بهزاد صداقت نیا به فرودگاه صنعا در یمن شدند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:دفاع ملت ایران از مردم مظلوم یمن، دفاع از حق است و امروز جنایات آل سعود برای همه مظلومان جهان روشن شده است.

وی افزود: بدون شک حکومت آل سعود در گرداب یمن متلاشی شده و پیروز واقعی این جنگ نابرابر مردم مظلوم یمن هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار