تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۸۷۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پوركياني: برای ماندن استقلال خوزستان در لیگ باید معجزه‎ای رخ دهد
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با ابراز نگرانی از وضعیت این تیم، گفت: برای ماندن‌مان در لیگ باید معجزه‌ای اتفاف بیفتد.

علي پوركياني در حاشیه مراسم تجليل از برترين​هاي فوتبال استان كه عصر روز گذشته (سه​شنبه) در اهواز برگزار شد، درباره شرايط سخت تيم استقلال خوزستان براي ماندن در ليگ برتر، اظهاركرد: ما و دست​اندركاران باشگاه از اين موضوع نگران هستيم. از نظر مديريت و پشتيباني چيزي براي تيم كم گذاشته نشد و بخشي از اين نتايج به كادرفني بر مي​گردد و اكنون هم به جايي رسيده​ايم كه بايد خدا و معجزه به ما كمك كند.

وي با بيان اين‌كه ما هنوز به ماندن در ليگ برتر اميدوار هستيم، گفت: اولين مورد اين است كه معجزه رخ دهد و مورد ديگر اين است كه ما بتوانيم پيكان را در بازي پاياني​مان شكشت دهيم و يكي ديگر از حريفان در پايين جدول، به يك تساوي برسد که در این شرایط ما در ليگ باقي مي​مانيم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره نحوه برگزاری تمرینات این تیم، گفت: تمرينات​مان در حال برگزاري است و بازيكنان​مان از روحيه خوبی برخوردار هستند و ما خودمان را ليگ برتري مي​دانيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه اگر تيم سقوط كند، سال آينده وضعيتش به چه صورت خواهد شد؟ عنوان‌كرد: تيم ما اگر از تيم پيكان هم شكست بخورد وارد پلي​آف مي​شود و قطعا از اين مرحله سربلند خارج مي​شويم و اگر هم سقوط كرديم، تصميم​گيري درخصوص سال آینده را بر عهده مديران آينده مي​گذاريم.

پورکیانی در پاسخ به پرسش دیگری که اگر تیم سقوط كند آیا امتياز آن براي گروه‌ملي مي​ماند؟ گفت: بنا بر گفته مديركل ورزش و جوانان خوزستان، اصلا هيچ امتياز ليگ برتري‌، ليگ يكی و ليگ دو از اين استان خارج نمي​شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار