تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۸۷۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس شورای شهر آبادان:
پراکندگی نظرات دلیل اصلی محقق نشدن اهداف در شورای شهر آبادان است
نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: متاسفانه پراکندگی نظرات اعضا سبب عدم تحقق اهداف پیش بینی شده شورای شهر شده است.

شجاع زویدات امروز اظهار کرد: به عنوان جوان‌ترین عضو شورای این شهر، هنگامی که به عنوان یکی از اعضا وارد شورا شدم، نیات و اهداف زیادی را جهت انجام و اقدام در سر داشتم که محقق نشدند.

وی با اشاره به اینکه آبادان، شهری سیاست‌زده است، افزود: متاسفانه بسیاری از مسائل تحت شعاع این سیاست‌زدگی قرار گرفته‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: سیاست‌زدگی به لایه‌های مختلف شهری آبادان رسوخ کرده، به نحوی‌ که شورای شهر نیز به عنوان یک نهاد محلی و مردمی دچار سیاست‌زدگی شده و بسیاری از مسائل نیز به دلیل همین مواضع سیاسی حل و فصل نمی‌شوند.

زویدات تصریح کرد: به طور مثال فردی که هدفی برای خدمات رسانی دارد چون مواضع سیاسی‌اش همچون نفر بعدی نیست کارش به نحو مطلوبی به انجام نمی‌رسد.

وی یادآور شد: متاسفانه ما در شورای شهر از این ناحیه ضربه‌های فراوانی خورده‌ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر همگی به مشکلات آبادان واقف هستند، اما اگر می‌شد تا در سرجمع نظرات ارائه شده برای امور به یک اجماع کامل برسیم هم اعضا برنامه‌هایشان را آسان‌تر دنبال می‌کردند و هم بسیاری از مسائل حل و فصل می‌شد.

زویدات افزود: سیاست‌زدگی در درون شورا از یک سو و بعضا کنترل اعضا از بیرون شورا، برنامه‌ها و اهداف را با ناکامی مواجه کرده است.

وی اظهار کرد: به رغم انتظارات فراوان مردم از شورا، اما واقعیت امر آن است که امکان دسترسی به بسیاری از امور به دلایل گفته شده، وجود ندارد، نه آنکه اراده‌ای برای انجام آنها نیست بلکه بسیاری از عوامل دست به دست هم داده که امور عملی نشود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر اینکه ما خواهان انجام عملی امور هستیم، تصریح کرد: به دنبال انجام تغییرات در بخش‌های مختلف شهری بوده اما متاسفانه حاصل نمی‌شود.

وی یادآور شد: تشخیص بر آن بود که در یک برهه از زمان یکسری از مسائل را با مردم مطرح کنیم، شاید مسائل مطرح شده به مذاق بسیاری از افراد خوش نیاید اما به عنوان کوچک‌ترین عضو شورای این شهر این مسائل بیان شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار