تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۸۷۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار رامهرمز خبر داد:
آغاز عملیات احداث استخر رامهرمز در آینده‌ای نزدیک
شهردار رامهرمز از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی احداث استخر دوم این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سید عبدالحسین حسینی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه 9 ماه از سال شرایط آب و هوایی گرم در منطقه حکم‌فرماست، نیاز به احداث استخر شنا بسیار ضروری است.

حسینی افزود: در همین راستا زمین استخر دوم را تملک کرده و مجوزهای لازم نیز اخذ شده که به زودی کلنگ آن به زمین زده خواهد شد. استخر قبلی نیز که سال‌هاست تعطیل بوده خوشبختانه مراحل نهایی آماده سازی خود را طی می‌کند که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ترمینال شهر را نیز که در حال تبدیل به یک مکان متروکه بود، بهسازی کرده و با توجه به اینکه در این شهر هتل، مسافرخانه و یا مهمانسرا وجود نداشت طبقه بالای ترمینال را نیز به مسافرخانه و رستوران تبدیل کرده تا مشکل مسافرانی که شب می‌خواهند اسکان یابند نیز حل شود که به‌زودی افتتاح می‌شود.

حسینی افزود: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر رامهرمز و گوناگونی فرهنگ‌های مختلف، همه مردم باید شهرداری را در انجام وظایف یاری دهند تا فرهنگ شهروندی را بتوانیم ارتقا دهیم. از همه نمایشگاه‌های اتومبیل که متاسفانه خودروهای فروشی خود را در پیاده‌روها پارک می‌کنند و حق عابر پیاده را سلب کرده نیز تقاضا می‌شود تا رعایت حقوق شهروندی را رعایت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار