تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۸۷۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در حوزه‌های ادبی و هنری، فیلم و عکس محقق شد
کسب 3 عنوان برتر جشنواره ملی «رویش» توسط دانشجویان صنعتی بهبهان
خوزنیوز: دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان در پنجمین جشنواره ملی «رویش»، موفق به کسب سه عنوان برتر شدند.

به گزارش خوزنیوز؛ در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌های کشور که در دانشگاه شیراز برگزار شد، کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان موفق به کسب عنوان برتر در حوزه‌های ادبی و هنری، فیلم و عکس کشوری شد.

از همین کانون، فیلم پاپیروس به کارگردانی علی جمشید عنوان دوم فیلم دانشجویی در بخش کوتاه داستانی را به‌دست آورد و در بخش حوزه دینی و مذهبی قرآن و عترت، کانون قرآن و عترت دانشگاه موفق به کسب عنوان برتر در بخش کانون‌های قرآنی شد.

پنجمین دوره این جشنواره به مدت چهار روز از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی شیراز برگزار و 534 کانون فرهنگی، هنری و اجتماعی با650 اثر فرهنگی، هنری و اجتماعی از 68 دانشگاه کشور در زمینه‌های فیلم کوتاه، تئاتر، موسیقی، فیلم مستند، هنرهای تجسمی، شعر، ادب، خبررسانی، گردشگری، محیط زیست به رقابت پرداختند.

حسین نائینی، دبیر جشنواره رویش امروز این رویداد فرهنگی و اجتماعی دانشگاهی را محرکی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان عنوان کرد و ادامه داد: در این جشنواره دستاوردهای فرهنگی، هنری و اجتماعی کانون‌های دانشگاه‌های دولتی، جامع علمی و کاربردی، پیام نور و فرهنگیان ظرف سه روز ارائه شد که عمده فعالیت در حوزه‌های محیط زیست، مسائل آب، هلال احمر، معضلات اجتماعی، اعتیاد و ایدز در حوزه فرهنگی و اجتماعی بود.
:
:
:
آخرین اخبار