تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۸۸۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حنظل عیدانی:
مشکلات فوتبال آبادان باید با همدلی رفع شود
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: محدود کردن ظرفیت های فوتبال در آبادان به رشد و توسعه فوتبال در این شهر کمک نمی کند و باید با همگرایی و اتحاد، مشکلات این رشته ورزشی رفع شود.

حمید حنظل عیدانی تیم صنعت نفت آبادان را تیمی محبوب بین مردم آبادان دانست و اظهار کرد: اتفاقی که مدتی در خصوص این تیم روی داده است نگرانی هایی را در بین مردم فوتبال دوست آبادانی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به لزوم وجود اتحاد جمعی برای فوتبال آبادان تاکید کرد: به طور حتم باید یک اتحاد جمعی برای ارتقای تیم صنعت نفت آبادان وجود داشته باشد و چنانچه قرار است تیم نفت آبادان امتیاز تیم فولاد نوین خوزستان را خریداری کند، پس از آن نیز برای حفظ این جایگاه باید برنامه منسجمی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به سیاست گذاری های شورای اسلامی شهر آبادان برای ورزش این شهر توضیح داد: بر اساس سیاست گذاری شورای اسلامی شهر آبادان، این شورا ضمن اینکه از ورزش های همگانی حمایت می کند بر روی ورزش های تخصصی نیز اقداماتی را انجام داده است.

حنظل عیدانی با بیان اینکه بیش از ۱۶ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف آبادان احداث شده است، اضافه کرد: موضوع احداث یک ورزشگاه در جریان است و باید از این ظرفیت سخت افزاری استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده صحیح از زمین های احداث شده فوتبال در نقاط مختلف آبادان تصریح کرد: مربیان آبادان باید از زمین هایی که در این شهر احداث شده است در راستای استعدادیابی استفاده کنند و ما تمایل نداریم این زمین ها توسط شهرداری آبادان تصدی گری و مدیریت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: زمین های احداث شده در محلات آبادان باید در راستای تقویت باشگاه ها و آکادمی ها استفاده شود. ضمن اینکه عموم مردم از این زمینه ها استفاده می کنند اما از این ظرفیت به منظور رشد و توسعه فوتبال منطقه باید به شیوه موثری استفاده شود.

حنظل عیدانی استفاده از تجارب پیشکسوتان فوتبال این شهر را ضروری دانست و گفت: تشکیل کارگروهی برای فوتبال آبادان و دعوت از پیشکسوتان و متخصصان فوتبال برای تحقق انتظارات مردم ضروری است. در شورای ورزش آبادان می توان کمیته ای در این زمینه تشکیل شود و از همه مربیان و فوتبالیست هایی که علاقمند هستند فوتبال این شهر همچون گذشته آوازه ای جهانی داشته باشد، استفاده شود.

وی افزود: محدود کردن ظرفیت های فوتبال در آبادان به رشد و توسعه فوتبال در این شهر کمک نمی کند و باید با همگرایی و اتحاد مشکلات این رشته ورزشی رفع شود.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Reza
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
سلام حتما باید هیئت مدیره صنعت نفت آبادان اقدام فوری در جهت خرید تیم فولاد نوین راهنمایی تمام تیم ها توی نقل وانتقالات هستن. اگه اینکارونکنن اونوقت ما میشیم آسانسور
:
:
:
آخرین اخبار