تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۸۸۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد:
تغییر رویکرد آبفای خوزستان از عملیاتی به نظارتی
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان از تغییر رویکرد این معاونت از عملیاتی به نظارتی خبر داد.

محسن درفشان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های کاری معاونت بهره‌برداری آبفای استان در سال جدید، اظهار کرد: امسال رویکرد کاری این معاونت از عملیاتی به نظارتی و رشد مدیران ادارات تابعه تغییر می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه کاری باید از افراد با تجربه و دارای توان علمی بالا بهره گرفت، عنوان کرد: به منظور استفاده بهینه از تخصص مدیران و کارشناسان واحد بهره‌برداری ادارات و افزایش بهره‌وری، این معاونت در نظر دارد حوزه فعالیت معاونت بهره‌برداری را در سطح ستاد از عملیاتی به مدیریتی و نظارتی گسترش دهد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ایجاد بستر مناسب برای نشان دادن توانمندی و خلاقیت‌های علمی مدیران و پرسنل ادارات در این حوزه، بالا بردن انگیزه‌های مدیریت اجرایی و بهره برداری، افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم استان فارغ از هرگونه فضای غیرعلمی، مدیریتی و فنی و نظارت و مدیریت بر کارهای این حوزه در سطح شهرستان‌ها و ادارات تابعه را از برنامه‌های کاری معاونت بهره‌برداری در سال 94 عنوان کرد.

درفشان، ضمن تبیین سیاست‌ها و راهبردهای اساسی سال جاری گفت: آنچه امروز برای ما مهم جلوه می‌کند همت و اراده جدی است که باید در انجام کارها داشته باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار