تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۸۸۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مومنی:
ماندن استقلال خوزستان مهم‌تر از دعوتم به تیم‌ملی است
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در حال حاضر ماندن تیمم در لیگ، مهم‌تر از دعوت شدنم به اردوی تیم‌ملی است.

مهدی مومنی اظهارکرد: نتایج ضعیف‌مان کمی به خاطر بدشانسی‌هایی بود که از ابتدای فصل گریبان‌گیر تیم‌مان شد. ما از نظر کیفی خوب بازی می‌کردیم ولی زمانی که گل می‌زدیم، نمی‌توانستیم از آن، دفاع تیمی خوبی داشته باشیم و بزرگترین ضعف ما همین بود و از این نظر هم خیلی ضربه خوردیم.

وی بیان‌کرد: به هر حال شرایط به صورتی شد که با خواست خدا، به صورت مستقیم سقوط نکردیم و تیم‌مان وارد مرحله پلی‌آف شد و شانس دوباره داریم و می‌توانیم با رفع مشکلات و ضعف‌های‌مان، از دو بازی رفت و برگشت در این مرحله نتیجه بگیریم تا هم سهمیه استان حفظ شود و هم این‌که خوزستانی‌ها را خوشحال کنیم. ما برای رسیدن به این مهم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به دیدار این تیم برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر، گفت: ما در این بازی تمام تلاش‌مان را کردیم ولی بازی دست ما نبود، چرا که تیم‌های راه‌آهن و ملوان هم حریفان‌شان را برده بودند و ما اگر هم پیکان را شکست می‌دادیم، باز هم وارد پلی‌آف می‌شدیم. به هر حال ما باید در بازی‌های گذشته‌مان نتیجه می‌گرفتیم. ما نیم‌فصل دوم را خیلی بد شروع کردیم و مشکل‌مان هم عدم تمرکز و به خوبی دفاع نکردن تیمی بود. ما در 10، 11 بازی در همان ابتدای مسابقه، گل دریافت می‌کردیم و در کل تمرکز تیم‌مان به‌هم می‌ریخت.

وی افزود: در هر صورت تیم‌مان وارد پلی‌آف شده است و باید تلاش کنیم تا در این مرحله نتیجه بگیریم. ما باشگاه‌ خوبی داریم و از مدیریت خوبی هم بهره می‌برد و حیف است که این تیم سقوط کند. من خودم در تیم‌های دیگر هم بازی کرده‌ام ولی این باشگاه از نظر مدیریتی و هر لحاظ دیگر، باشگاه بسیار خوبی است.

مومنی خاطرنشان‌کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم‌مان در لیگ برتر بماند و تیم ما صد درصد در مرحله پلی‌آف نتیجه می‌گیرد، چرا که تیم ما به تیم مس کرمان می‌چربد و ان‌شاالله بتوانیم در همان بازی اول کار را تمام کنیم تا کار به بازی دوم نکشد. ما تمام تلاش‌مان را در مسابقات لیگ هم کردیم ولی زور تیم‌مان همین بود. به نظرم حق تیم ما پایین جدول نبود.

وی در ادامه درباره دعوتش به اردوی تیم‌ملی، گفت: خوشحالم که دعوت شدم، البته با توجه به این‌که تیم ما وارد پلی‌آف شده است، من و میثم مجیدی که از استقلال خوزستان به این اردو دعوت شده‌ایم، نمی‌توانیم در اردوی اول شرکت کنیم. به هرحال امیدوارم که در این اردو شرکت کنم و کی‌روش هم ما را ببیند و من جزو بازیکنان مفید انتخاب شده، باشم. من در این زمینه تمام تلاشم را می‌کنم ولی در ابتدا ماندن تیمم در لیگ برتر مهم است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره سطح لیگ چهاردهم نیز عنوان‌کرد: سطح لیگ خوب بود ولی مشکلی که در نیم‌فصل دوم پیش آمد، این بود که لیگ 50 روز تعطیل شد. تیم ما پیش از این تعطیلی، روند رو به رشد خیلی خوبی داشت ولی پس از آن ضرر کرد. خود من هم قبل از این تعطیلات، هم گل می‌زدم و هم پاس گل می‌دادم و در کل وضعیت جسمانی خیلی خوبی داشتم ولی پس از آن، افت کردم و پنج شش هفته در جریان بازی‌ها نبودم. در کل به نظرم استراحت‌های طولانی‌مدت، کمی به تیم‌مان ضربه وارد کرد و البته این شرایط برای تمام تیم‌ها بود. سطح کیفی مسابقات، پر گل بودن بازی‌ها و جوانگرایی هم از نقاط قوت لیگ بود.

وی درباره برنامه‌اش برای فصل آینده، گفت: قرارداد من با استقلال خوزستان تمام شده است و در حال حاضر هم تمام فکر من، ماندن تیمم در لیگ است و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار