تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۸۸۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل بهزیستی خوزستان:
معضل اعتیاد با کمک خیرین حل خواهد شد
خوزنیوز: مدیرکل بهزیستی استان خوزستان ضمن بیان اینکه معضل اعتیاد با کمک خیرین حل خواهد شد تصریح کرد: امروزه اعتیاد یکی از بلایای اجتماعی خانمانسوز می باشد که به همراه خود مشکلات زیادی را برای همه افراد جامعه در پی خواهد داشت و انرژی ، وقت و هزینه زیادی از جامعه صرف مبارزه و پیشگیری با این پدیده شوم می گردد و در اهمیت این موضوع همین بس که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که نجات یک معتاد نجات یک جامعه می‌باشد.  
                                                                     
به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا صدیق راد افزود: سازمان بهزیستی بعنوان یکی از متولیان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  برنامه و طرح‌های متعددی را برای پیشگیری از اعتیاد و همچنین کمک به  بهبود معتادان بکار میگیرد که در این خصوص نیاز به هزینه های زیادی  می باشد و علی رغم  تمامی تلاش‌های صورت گرفته به تنهایی قادر به تامین  آن نمی باشد و نیازمند مشارکت، همکاری و همیاری مردم و خیرین و موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد در رفع این معضل شوم اجتماعی می باشد.                                                                                                                                                                                                
وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر کمک‌های خیرین عزیز جامعه کمتر به طرف پیشگیری از اعتیاد و رفع مشکلات بهبود یافتگان از اعتیاد سوق داده می شود حال آنکه این افراد بشدت نیازمند کمک و یاری خیرین جامعه می باشند.  

مدیر کل بهزیستی یاد آور شد: هم اکنون اشتغال یکی از نیازهای اساسی آنان است چرا که پس از رهایی از بند اعتیاد و دوری از جامعه ،اشتغال می تواند زمینه ساز ورود آنان به اجتماع و موجب بروز توانمندی و اعتماد بنفس آنها گردد که کار آفرینان جامعه و صاحبان مشاغل و صنایع و صنوف مختلف و خیرین می توانند با فراهم نمودن شرایط اشتغال برای آنان از بازگشت مجدد افراد بهبود یافته بسوی اعتیاد جلو گیری نمایند و بدین ترتیب خدمات شایانی به جامعه خواهند نمود.

صدیق راد در پایان اظهار داشت: سازمان بهزیستی آمادگی دارد تا جهت خیرینی که زمینه اشتغال را برای مددجویان فراهم نمایند مشوق ها و تسهیلاتی لحاظ  نماید و انشاا... با حضور هرچه بیشتر افراد خیر و کارآفرینان و کار فرمایان عزیز بتوانیم زمینه حضور این افراد را در جامعه فراهم نماییم.       
:
:
:
آخرین اخبار