تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۸۸۰۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارم خرداد ؛
عملیات اجرایی 10 طرح تولیدی در دزفول آغاز می‌شود
فرماندار ویژه دزفول گفت: همزمان با چهارم خرداد روز دزفول، عملیات اجرایی 10 طرح بزرگ تولیدی و اشتغالزا در این شهرستان آغاز می شود.

حبیب اله آصفی در نشست شورای اداری شهرستان دزفول از کارخانه لوله سازی ، کارخانه قند دزفول ، طرح توسعه کارخانجات خمیرمایه و روغن ساعی ، طرح های گلخانه ای و طرح دو هزار راسی پرورش دام سنگین به عنوان مهمترین این طرح ها نام برد و افزود: بخش خصوصی برای اجرای این طرح ها افزون بر 50 هزار میلیارد ریال در دزفول سرمایه گذاری می کند.

وی با بیان اینکه جذب این میزان سرمایه در دزفول با اعتماد سازی برای بخش خصوصی و فراهم کردن زیر ساخت لازم در زمینه های مختلف صورت می گیرد افزود: با اجرای این طرح ها پنجهزار فرصت شغلی جدید در شهرستان دزفول ایجاد می شود.

آصفی از سرمایه گذاری 10هزار میلیاردی در زمینه تولید بذر در دزفول خبر داد و گفت: این اقدام گامی در راستای خودکفایی کشور در زمینه تولید بذر در بخش کشاورزی می باشد.

وی همچنین افزود: کارخانه بزرگ تولید لوله نیز با 12 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری آماده کلنگ زنی در چهارم خرداد می باشد.

معاون استاندار خوزستان اجرای طرح توسعه کارخانه خمیر مایه خوزستان با 17 میلیون یورو سرمایه گذاری و آغاز عملیات اجرایی کارخانه قند دزفول را از دیگر طرح های مهم آماده اجرا در این شهرستان نام برد و گفت: این طرح ها در مدت یک تا سه سال به تدریج به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح های بزرگ اقتصادی ، تولیدی و اشتغالزا شاهد تحول بزرگی در منطقه شمال استان خوزستان خواهیم بود.

فرماندار ویژه دزفول همچنین در این نشست بر دقت در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات این شهرستان تاکید کرد و گفت: شکایت مردم از برخی ادارات ناشی از کم توجهی به مسایل و مشکلات شهروندان بوده لذا ادارات مذکور باید توجه جدی نسبت به مطالبات مردم داشته باشند.

وی با اشاره به کمبودهای مناطق محروم دزفول افزود:ساکنان سه بخش مرکزی ، شهیون و سردشت دزفول گرفتار مشکل آب ، برق ، مخابرات و جاده هستند که ادارات مربوطه باید نسبت به رفع این کمبودها اقدام کنند.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع است و دارای چهار بخش مرکزی ، چغامیش ، شهیون و سردشت می باشد.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس ، چهارم خرداد در تقویم ملی به عنوان روز دزفول ثبت شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار