تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۸۸۰۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
چهارم خرداد روز دزفول نمادی از اقتدار نظام اسلامی است
امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول گفت: چهارم خرداد روز پایداری و مقاومت ، روز دزفول نمادی از اقتدار و ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس چهارم خرداد در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت و پایداری و روز دزفول نامگذاری شده است.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی عصر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهارم خرداد افزود: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس زیر بمباران موشکی ، هوایی و توپخانه ای دشمن مردانه ایستادند و از رزمندگان پشتیبانی کردند.

وی اظهار کرد: شهر دزفول در دوران جنگ تحمیلی مورد اصابت 176 موشک دوربرد ،دو هزارو 500گلوله توپ و 331 راکت هواپیما قرار گرفت اما مردم این شهر مقاوم ، هرگز شهر را تخلیه نکرده و با حضور در شهر ضمن تقویت روحیه رزمندگان به پشتیبانی از جبهه ها پرداخته و فرزندان خود را راهی جبهه های نبرد کردند.

امام جمعه دزفول تقدیم دو هزار و 600 شهید از سوی مردم دزفول را سند افتخاری برای مردم این شهرستان نمونه دانست و گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده تا با بزرگداشت چهارم خرداد ، از رشادت ، پایمردی و ایستادگی مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

وی چهارم خرداد را فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه دانست و گفت: پیشرفت کشور و عقب نشینی دشمن در مقابل مواضع مقتدرانه ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای همه حاصل دستاوردهای دفاع مقدس بوده که باید گرامی داشته شوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن با تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی وارد صحنه شده باید از ظرفیت های دوران دفاع مقدس برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام و نظام اسلامی بهره گرفت.

وی خواستار انعکاس ویژه برنامه های بزرگداشت چهارم خرداد ، روز دزفول در سطح ملی شد و از رسانه ها به ویژه صدا و سیما خواست تا از تمام توان و ظرفیت رسانه ای خود در این راستا استفاده کند.

حبیب اله آصفی فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست که در محل دفتر امام جمعه دزفول برگزار شد گفت:برنامه های بزرگداشت چهارم خرداد باید با رویکرد مردمی برگزار شود تا ماندگار باشد.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول نیز در این نشست گزارشی از برنامه های بزرگداشت چهارم خرداد روز دزفول ارایه کرد.

وی افزود:ویژه برنامه های بزرگداشت چهارم خرداد علاوه بر دزفول در شش شهر کشور با حضور مسوولان کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز که به منظور هماهنگی برای پوشش خبری و رسانه ای ویژه برنامه های چهارم خرداد در این نشست حضور داشت گزارشی از برنامه ریزی انجام شده برای پوشش ملی و استانی چهارم خرداد در دزفول ارایه کرد.

شهر دزفول به عنوان پایتخت نمونه کشور ایران نیز شناخته می شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول ، چهارم خرداد
:
:
:
آخرین اخبار