تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۸۸۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هلال احمر ایذه:
درمانگاه هلال احمر ایذه به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
رئیس هلال احمر ایذه از راه‌اندازی درمانگاه این اداره در آینده نزدیک خبر داد.

کورش مهرزادگان امروز با اشاره به حرکت جدید هلال احمر این شهرستان در بخش خدمات‌دهی خود به شهروندان اظهار کرد: به‌زودی درمانگاه این اداره در شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام کارهای درمانگاه برای افتتاح انجام شده است، افزود: برای احداث این مرکز درمانی تلاش‌ها و رایزنی‌های زیادی صورت گرفت و در نهایت این درمانگاه برای کمک به اقشار کم‌درآمد شهرستان و ارتقای سطح خدمات درمانی آماده بهره‌برداری شد.

رئیس هلال احمر ایذه در ادامه با اشاره به نیاز شهرستان به داشتن یک اردوگاه چندمنظوره امدادی خاطرنشان کرد: با توجه به مخاطرات منطقه و نیاز به کمک‌رسانی فوری در صورت بروز حادثه احداث یک اردوگاه چندمنظوره امدادی یکی از برنامه‌ها و پروژه‌های مورد نیاز هلال احمر شهرستان است.

مهرزادگان با اشاره به فرارسیدن فصل گرم سال و روی آوردن مردم به تفریح در آب رودخانه‌ها تصریح کرد: هرساله در فصول گرم شاهد بروز اتفاقات جبران‌ناپذیر در شهرستان هستیم و انتظار می‌رود، افرادی که قصد رفتن به‌سمت آب را دارند، مناطق ایمن و کم‌عمق را برای شنا انتخاب کنند تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: جوانان و نوجوانان مناطق نزدیک و آشنای محل سکونت خود را برای شنا انتخاب کنند و حتما قبل از رفتن به آن منطقه، خانواده خود را باخبر کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هلال احمر ایذه
:
:
:
آخرین اخبار