تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۸۸۰۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جشنواره گردشگری شادگان کلید خورد
فرماندار شادگان گفت: با تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان به ویژه در تالاب بین المللی شادگان در پاییز امسال، جشنواره استانی گردشگری در این منطقه اجرا می شود.

بهروز فرج اللهی روز سه شنبه گفت: نشست های هماهنگی برگزاری جشنواره استانی گردشگری در شهرستان شادگان در فرمانداری و اداره های مربوط در مرکز استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی، تالاب بین المللی شادگان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری خوزستان، به عنوان قطب جذب گردشگر در منطقه معرفی شده و برنامه های کارشناسی و عملیاتی برای افزایش ورود گردشگران به شهرستان اجرا می شود.

فرج اللهی زمان برگزاری این جشنواره فرهنگی را زمستان سال جاری خواند و گفت:با اتمام کار ساماندهی اسکله کنار تالاب در روستای صراخیه شادگان، گردشگران و بازدیدکنندگان می توانند، با استفاده از شناورهای تفریحی این اسکله به گشت در تالاب بپردازند.

فرماندار شادگان ارائه خدمات گردشگری و معرفی توانمندی های منطقه برای سرمایه گذاران و ارائه فرهگ بومی مردم به بازدیدکنندگان را از محورهای جشنواره بیان کرد.

به گفته فرج اللهی، برنامه پیش بینی شده در تورهای بازدید از تالاب شادگان به گونه ای است که گردشگران و طبیعت گردان، بیشترین بهره را از اوقات فراغت ببرند.

وی، حصیر بافی، کپو و دست بافته های بانوان روستاهای اطراف را از صنایع دستی مردم این خطه عنوان کرد و گفت:در این جشنواره، خوراک های تهیه شده از خرما و ماهیان تالاب به گردشگران عرضه می شود.

تالاب بین المللی شادگان از تالاب های بزرگ ایران است که در جنوب غربی ایران در جنوب شهر شادگان استان خوزستان واقع است.

س‍‍ازم‍‍ان م‍ی‍ر اث ف‍ر ه‍ن‍گ‍‍ی و گ‍ردش‍گ‍ر ی اس‍ت‍‍ان خوزستان، روس‍ت‍‍ا ی رگبه را ب‍ه ع‍ن‍و ان روس‍ت‍‍ا ی ن‍م‍ون‍ه و پ‍‍ای‍گ‍‍اه گ‍ردش‍گ‍ر ی ت‍‍الاب معین و م‍ن‍‍اظر این تالاب به وی‍ژه در ف‍ص‍ل ب‍‍ه‍‍ار و او اخ‍ر زمستان دی‍دن‍‍ی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار