تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۸۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی رامهرمز خبر داد:
جمع آوری 21 هزار قرص غیرمجاز از مغازه‌ها در رامهرمز
فرمانده انتظامی رامهرمز از جمع آوری 21 هزار و 300 قرص غیر مجاز از مغازه‌ها و دکه‌های سطح شهر خبر داد.

حجت‌الله سفید پوست امروز اظهار کرد: با تلاش مامورین این نیرو طی سال جاری تاکنون 21 هزار و 300 قرص غیرمجاز و روانگردان از برخی از مغازه‌ها و دکه‌های سطح شهر و سوداگران مرگ جمع آوری و مراکز مذکور پلمپ شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون 2 هزار و 600 جام قلیان نیز از برخی محل‌ها و دکه‌های سطح شهر جمع آوری و مراکز عرضه کننده نیز پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی رامهرمز در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی در خدمت مردم و حافظ جان و مال و ناموس و اقتدار این نظام است و طرح‌های عملیاتی ما در راستای ارتقا امنیت شهرستان است.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد، اختلافات خانوادگی، درگیری‌های خیابانی و افکار مجرمانه مجرمین را به گردن نیروی انتظامی می‌اندازند در صورتی که باید فرهنگ احساس امنیت را در جامعه تحقق و توسعه دهیم.

سفید پوست همچنین خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اداری ما باید در دل قومیت‌ها، طوایف، دانش‌آموزان و مردم نفوذ کنند و در کنار نیروی انتظامی بستر سازی کنند تا مردم احساس امنیت کنند.

فرمانده انتظامی رامهرمز در پایان گفت: این نیرو حداکثر تلاش خود را در سطح شهر به عمل می‌آورد اما اگر مشکلی و یا سرقتی و یا ضرب و جرمی در سطح شهر رخ بدهد با حضور به موقع مامورین و دستگیری متخلفین سعی بر ایجاد آرامش را در شهرستان داریم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار