تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۸۸۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری بیش از 20 نفر در ارتباط با ترور ماموران ناجا
معاون دادستان اهواز از دستگیری بیش از 20 نفر در ارتباط با پرونده ترور سه مامور انتظامی در حمیدیه و جرایم ارتکابی دیگر، خبر داد.

علی‌اصغر صادقی گندمانی در نشست خبری مشترک با جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پرونده رسیدگی به جرایم این افراد در حال پیگیری است، اما هنوز منجر به صدور رای نشده است.

وی اظهار داشت: متهمان با همکاری اداره اطلاعات و نیروی انتظامی دستگیر شده و مرتکب جرایم دیگری شده‌اند که به آنها نیز رسیدگی می‌شود.

به گفته صادقی گندمانی این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز نمی‌توان درباره انگیزه اصلی این افراد اظهارنظر قطعی کرد.

سیزدهم فرودین ماه امسال، در حمله به پست موقت نوروزی پلیس در پارک گمبوعه حمیدیه، سه مامور انتظامی شهید و دو نفر دیگر مجروح شدند.

مجازات حد برای سارقان

صادقی گندمانی در ادامه گفت: در صورت موافقت رئیس قوه قضاییه، برای مرتکبین جرائم سرقت در ملاءعام، در اهواز مجازات حد اجرا می‌شود.

معاون دادستان اهواز با تاکید بر لزوم مقابله جدی با جرایم مخل نظم و امنیت شهروندان به ویژه انواع سرقت که از جنبه روانی بر شهروندان تاثیر می‌گذارد، اظهار کرد: دستگاه قضا با این جرایم برخورد سخت خواهد کرد و در مقابل آنها اغماض نمی‌کند.

وی همکاری شهروندان برای اطلاع‌رسانی در مورد جرایمی مانند سرقت و تیراندازی را خواستار شد و گفت: تامین امنیت و مقابله با سلاح باید  دغدغه و مورد مطالبه مردم باشد و این در حالی است که هم اکنون شهروندان در این زمینه با پلیس همکاری نمی‌کنند و برخی پرونده‌های سرقت به دلیل نبود شاهد، عقیم می‌مانند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار