تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۸۸۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت
بهره برداری از 6 طرح عمرانی و خدماتی در آبادان
با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهری آبادان، 6 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری آبادان به بهره برداری رسید.

شهردار آبادان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، از زمین‌های چمن مصنوعی واقع در بیست متری سده و فیه، رنگ آمیزی بازار ماهی فروشان، پارک نهج البلاغه واقع در منطقه سیصدی‌ها، پارک فرهنگیان، سرویس بهداشتی با شش چشمه، واقع در پارک بوستان و بلوار شهید سپهبد علی صیاد شیرازی به عنوان 6 پروژه مذکور نام برد.

محمودرضا شیرازی افزود: بلوار بزرگ شهید صیاد شیرازی یکی از طرح‌های ترافیکی و راهبردی است که بلوار تانک فارم را از طریق شریان‌های فرعی به بهمنشیر متصل می‌کند.

شهردار آبادان در ادامه اظهار کرد: این پروژه با اعتباری معادل 60 میلیارد ریال و به طول 2 هزار و 400 متر، عرض 32 متر، عرض هر باند 11.5 متر، پیاده رو سه و نیم متر و آیلند 2.80 متر احداث شده است.

وی با اشاره به نامگذاری این بلوار با نام شهید سپهبد علی صیاد شیرازی تصریح کرد: بنا به درخواست ارتش برای نامگذاری یکی از پروژه‌های شهری همچون بلوار شهید یاسینی این بلوار که یکی از بزرگترین پروژه‌های شهری به شمار می‌رود به نام وی مزین شده است.

شیرازی با بیان اینکه این بلوار مجهز به سیستم دفع آب‌های سطحی است، یادآور شد: طی چهار سال اخیر 11 بلوار و خیابان در سطح شهر آبادان احداث شده است ضمن آنکه پیشتر نیز 10 خیابان احداث و به بهره برداری رسیده است.

شهردار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زمین چمن شهدای سده با اعتباری معادل 430 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری احداث شد و برای آن اقداماتی همچون آماده سازی زمین، تهیه و نصب چمن مصنوعی، پیاده رو سازی، زنگ آمیزی، ترمیم و اصلاح پارک 20 متری انجام شده است.

شیرازی افزود: زمین چمن مصنوعی فیه با اعتباری معادل 380 میلیون تومان احداث که آماده سازی زمین، تهیه و نصب چمن مصنوعی، پیاده رو سازی، رنگ آمیزی و نصب ست پلی اتیلن صورت گرفته است.

وی از رنگ آمیزی، مرمت و اصلاح دیوار بازار ماهی فروشان با صرف اعتبار 29 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده نام برد.

شیرازی اظهار کرد: پارک نهج البلاغه واقع در «سی صدی‌ها» با اعتبار 350 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری و در قالب جدول گذاری، خاک‌برداری اجرای زیر سازی، تهیه و نصب چمن و نصب بازی پلی اتیلن به انجام رسید.

شهردار آبادان تصریح کرد: پارک فرهنگیان با اعتبار 200 میلیون تومان به صورت جدول گذار، خاکبرداری اجرای زیر سازی، تهیه و نصب چمن  و نصب بازی پلی اتیلن احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به احداث سرویس بهداشتی با شش چشمه واقع در فاز یک بوستان سعدی، یادآور شد: این پروژه با صرف اعتباری معادل 150 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری ساخته شد.

آغاز عملیات طرح زیر گذر پل ایستگاه 12

شهردار آبادان از آغاز به کار عملیات طرح زیر گذر پل ایستگاه 12 خبر داد.

شیرازی گفت: در زمان حاضر کار مناقصه این پروژه به اتمام رسیده، پیمانکار  طرح مشخص و قرار داد انجام کار بسته شده است.

وی افزود: طبق قرارداد پروژه زیر گذر پل ایستگاه 12 با اعتباری معادل 200 میلیون تومان ساخته می‌شود.

به گفته شهردار آبادان با ساخت این زیر گذر دسترسی شهروندان به طرفین جاده آسان می‌شود، وضعیت قبلی این جاده لغزنده، ناایمن و خطرناک بود که امید می‌رود با اجرای این پروژه خطرات ناشی از این وضعت کاهش یابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار