تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۸۸۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان:
اسکوچیچ هفته آینده فهرست می دهد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اسکوچیچ سرمربی این تیم در حال مطالعه و بررسی بازیکنان مورد نیاز خود برای جام پانزدهم است.

حسین ابن قاسم اظهار داشت: اسکوچیچ پس از بررسی در این زمینه فهرست بازیکنان مورد نیاز خود را درهفته اول خرداد ماه 1394به مسوولان باشگاه فولاد خوزستان ارایه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تاکنون فهرستی از بازیکنانی که مورد نیاز نیست از سوی این باشگاه و یا سرمربی تیم فولاد خوزستان منتشر نشده و اگر هم در رسانه های دیگر چنین فهرستی اعلام شده صحت ندارد و عاری از حقیقت است.

ابن قاسم با بیان اینکه اسکوچیچ هم اکنون در کشورش کرواسی به سرمی برد گفت: به محض اعلام اسامی بازیکنان مورد نیاز نسبت به جذب آنان وارد عمل خواهیم شد.

وی اظهار داشت: آنچه مسلم است برای فصل آینده تیمی روانه مسابقات لیگ برتر خواهیم کرد که به مراتب بهتر وقوی تر از جام چهاردهم خواهد بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان بعداز آنکه به علت مساله سربازی ، برخی بازیکنان کلیدیش را از دست داد این تیم ، هم امتیاز با تیم ذوب آهن به سبب تفاضل گل بعداز این تیم در مکان پنجم لیگ برتر قرار گرفت.

مسوولان باشگاه فولاد خوزستان برای آنکه برای فصل آینده مشکلی از نظر سرمربی و شروع به کار به موقع نداشته باشند، ازسه پیش از پایان مسابقات لیگ برتر چهاردهم برای دو فصل دیگر قرارداد دراگان اسکوچیچ را تمدید کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار