تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۸۸۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروزآبادی میهمان ویژه برنامه‌های چهارم خرداد در دزفول
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت چهارم خرداد ، روز پایداری و مقاومت مردم دزفول با سخنرانی سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد روز چهارشنبه افزود: همایش بزرگداشت مقاومت و پایداری مردم دزفول ساعت 17 روز دوشنبه چهارم خرداد با سخنرانی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در محل مصلای امام علی (ع) دزفول برگزار می شود.

وی افزود: تمبر یادبود چهارم خرداد و نیز دو کتاب با موضوع مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور سرلشکر فیروز آبادی در این آیین رونمایی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول افزود: آیین بزرگداشت چهارم خرداد علاوه بر دزفول در شهرهای تهران و اهواز با سخنرانی رییس و نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در شهرهای مشهد و قم نیز برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار محتشمی راد ، ارایه خدمات درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم دزفول با اعزام تیم های پزشکی ، ارایه خدمات رایگان به شهروندان ، برپایی ایستگاه صلواتی ، همایش شعر مقاومت ، نور افشانی همچنین حمل تندیس چهارم خرداد را از دیگر برنامه های بزرگداشت روز دزفول برشمرد.

وی اظهار کرد:با توجه به همزمانی چهارم خرداد با اعیاد شعبانیه ویژه برنامه های متنوعی از جمله جشن بانوای کاروان در بوستان دولت دزفول با حضور خانواده ها برگزار می شود.

مدیر مرکز موسیقی صدا و سیمای خوزستان نیز از آماده شدن نماهنگ حماسی دژ مقاوم به مناسبت روز دزفول خبر داد و گفت: این نماهنگ که با موضوع مقاومت و حماسه مردم مقاوم دزفول سروده و تنظیم شده است در آیین چهارم خرداد در مصلای امام علی(ع) دزفول رونمایی و در شبکه های سراسری صدا و سیما پخش می شود.

مجید شمسایی گفت:بخش هایی از آهنگ توسط ارکستر سمفونی تهرانی ساخته شده و توسط صادق آهنگران اجرا شده است.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس چهارم خرداد در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت و پایداری و روز دزفول نامگذاری شده است.

شهر دزفول در دوران جنگ تحمیلی مورد اصابت 176 موشک دوربرد ،دو هزارو 500 گلوله توپ و 331 راکت هواپیما قرار گرفت و 19 هزار و 500 واحد مسکونی ، درمانی ، آموزشی ، مذهبی و تجاری در این شهر تخریب شد.

مردم دزفول با تقدیم دو هزار و 600 شهید در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در پشتیبانی از رزمندگان و جبهه های نبرد داشتند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: چهارم خرداد ، دزفول
:
:
:
آخرین اخبار