تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۸۸۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ارشاد اسلامی رامهرمز مطرح کرد:
راه‌اندازی سینمای رامهرمز به‌زودی
رئیس ارشاد اسلامی رامهرمز از راه‌اندازی سینما در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

سیدعلی محمد طباطبایی امروز اظهار کرد: در راستای تجهیز و بهسازی ساختمان اداره ارشاد اسلامی با نمادهای فرهنگی و هنری اقدام به تعمیرات کلی در واحدهای مختلف این اداره در سال جاری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تجهیز، تعویض کفپوش‌های تالار هنر و نصب ویدیو پروژکشن و تعمیر و نصب سیستم صوت و خنک کننده تالار هنر نیز انجام شده است. سالن‌های شماره 2 و 3 این اداره را هم در حال نوسازی هستیم که شامل پلاتو و اکوسیتک دیوارها، نصب سیستم صوت و نور و همچنین رنگ‌آمیزی کلاس‌های آموزشی است.

طباطبایی افزود: به زودی سینمای این شهرستان را به صورت مجهز و فیلم‌های روز هم زمان با تهران دایر خواهیم کرد تا مردم این شهرستان بتوانند از این مکان فرهنگی هم بهره ببرند.در راستای همکاری‌های فرهنگی با سایر ادارات تاکنون تعداد 200 جلد کتاب به زندان و کمیته امداد و اماکن عمومی از سوی این اداره اهدا شده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی رامهرمز در پایان گفت: از کلیه هنرمندان و علاقمندان به فرهنگ و هنر در این شهرستان دعوت به عمل می‌آوریم تا با همکاری هرچه بیشتر در امور فرهنگی و هنری بتوانیم رونق و توسعه فرهنگی را بیش از پیش در سطح شهرستان ایجاد کنیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مردانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
1
یادش بخیر خیابان منتهی به استادیوم ،سینما آزادی ،سید عزیز که در آن زمان صاحب سینما بود، صدای آژیر های حمله هوایی و خوردن موشک بر پیکره شهرمان ولی سینما آزادی و شخص سید همچنان فعال تماشا گران مشتقاق که اکثرا خود را با دوچرخه و موتور به سینما میرساندند بلیط سینما 5 تومان بودفیلمهای رزمی کانی مانگاه تفنگ شکسته،افعی ، بلمی بسوی ساحل.... همه و همه حکایت از آن داشت که شهرهنوز شور زندگی را در خود داشت فارغ از همه دست درازی های متخاصمان بعثی.بقول شاعر زنده یاد (قیصر امین پور)چه زود دیر میشود
:
:
:
آخرین اخبار