تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۸۸۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول سازندگی بسیج دانش آموزی خوزستان:
راه‌اندازی قرارگاه سازندگی امام مهربانی‌ها در خوزستان
مسئول سازندگی بسیج دانش اموزی خوزستان گفت: قرارگاه سازندگی «امام مهربانی‌ها» منظور محرومیت زدایی از مناطق محروم استان خوزستان راه اندازی شد.

علی هوشمندزاده اظهار داشت: قرارگاه سازندگی بسیج دانش اموزی سپاه ولیعصر (عج) با نام «امام مهربانی‌ها» راه اندازی شد.

وی بیان کرد: این قرارگاه به منظور محرومیت زدایی از مناطق محروم استان خوزستان به وسیله دانش اموزان بسیجی این استان به صورت پایلوت در برخی از نقاط اجرا می‌شود.

مسئول کارامدی و سازندگی بسیج دانش اموزی شپاه ولیعصر (عج) خوزستان درباره زمان آغاز کار این قرارگاه گفت: دانش اموزان پس از سازماندهی پس از پایان ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که در مرحله نخست این طرح دانش اموزان برای رفع نقاط محرومیت به چه مناطقی اعزام می‌شوند، افزود: در مرحله نخست رفع محرومیت نقاط محروم دانش اموزان به شهرستان‌های باغملک، سردشت دزفول، الوار گرمسیری اندیمشک، اندیکا، مسجدسلیمان، باوی، کارون، بخش عین2 اهواز و روستاهای کوت نواصر اهواز اعزام می‌شوند.

هوشمندزاده عنوان کرد: کارهای پشتیبانی این قرارگاه انجام شده و کارهای عملیاتی این قرارگاه به منظور محرومیت زدایی با حضور یک هزار دانش اموز بسیجی خوزستان آغاز می‌شود.

امسال بیش از 30 هزار اردوی جهادی دانش اموزی در قالب طرح هجرت 3، اردوهای جهادی صالحین و اردوهای جهادی 7 روزه در خوزستان برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار