تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۸۸۲۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آبفای شادگان خبر داد:
شناسایی یک‌هزار و 44 انشعاب غیرمجاز آب در شادگان
مدیر آبفای شهری شادگان از شناسایی یک‌هزار و 44 انشعاب غیرمجاز آب در شهر شادگان خبر داد و گفت: 721 انشعاب از این تعداد، از سوی اداره آب و فاضلاب شهری تبدیل به انشعاب مجاز شدند.

مرتضی رنجبر امروز اظهار کرد: در حال حاضر این اداره 12 هزار مشترک آب و 9 هزار مشترک فاضلاب را زیر پوشش دارد و خدمات آبرسانی را به مردم به نحو مطلوب ارائه می‎دهد.

وی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز آب باعث هدر رفت آب می‌شود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده تعداد یک‌هزار و 44 انشعاب غیرمجاز آب در شهر شادگان شناسایی شده که 721 انشعاب از این تعداد، از سوی اداره آب و فاضلاب شهری تبدیل به انشعاب مجاز شدند.

مدیر آبفای شهری شادگان با بیان اینکه به خاطر انشعابات غیرمجاز در شهر هدر رفت آب داشته‌ایم، اظهار کرد: بسیاری از این انشعابات غیرمجاز در نواحی شهر که متاسفانه کنتورگذاری نکرده و از انشعاب‌های غیرمجاز استفاده می‌کنند.

رنجبر با تاکید بر اینکه شهروندان شادگانی باید در مصرف آب نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند، از مردم خواست تا از آبیاری درختان و مصارف غیرضروری با آب شرب خودداری کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با صرفه‌جویی و مصرف درست آب شرب، تابستان پیش رو را بدون هیچ قطعی و مشکل افت فشار پشت سر بگذاریم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار