تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۸۸۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول :
کشتارگاه صنعتی دزفول امسال به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار دزفول گفت: با هدف تامین نیازهای تولید کنندگان دام و ارایه خدمات مطلوب شهری کشتارگاه صنعتی دزفول امسال افتتاح می‌شود.

حبیب‌الله آصفی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف تامین نیازهای تولید کنندگان دام و توسعه رضایت‌مندی شهروندان عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی دزفول آغاز و تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: این طرح با هدف تامین نیازهای واحد‌های دامی شمال استان خوزستان و ارایه خدمات مطلوب بهداشتی در ذبح و تولید اقلام دامی مورد نیاز منطقه آغاز به کار خواهد کرد.

فرماندار دزفول عنوان کرد: منابع مالی این طرح به عنوان بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی دام شمال استان خوزستان با مشارکت اعتبارات دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

وی گفت: از اراضی حواشی پادگان قائمیه برای اجرای آن طرح استفاده خواهد شد تا نیازهای تولید کنندگان گوشت دام منطقه رفع شود و صنعت دام در این مناطق رونق بگیرد.

آصفی افزود: این اقدام گامی بلند در جهت تامین واحد‌های کشتار و تامین نیاز گوشتی منطقه می‌باشد و بهره برداری از آن با حضور مسئولان محلی و ملی انجام خواهد شد.

فرماندار دزفول بیان کرد: دزفول سهم گسترده‌ای در تولید محصولات دامی و کشاورزی استان دارد و توجه مطلوب به نیازهای این شهرستان در تولید محصولات مذکور علاوه بر افزایش فرصت‌های شغلی و صرفه اقتصادی زمینه رشد و گسترش و رونق کشاورزی استان و کشور را به نحوی مطلوب فراهم می‌کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار