تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۸۸۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجديد ميثاق جانبازان اعصاب و روان خوزستان با شهدا
جانبازان بيمارستان اعصاب و روان بوستان اهواز در روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مزار شهداي هشت سال دفاع مقدس را غبارروبي و عطرافشاني كردند.

دكتر پيمان نجاتي، رييس بيمارستان جانبازان اعصاب و روان بوستان اهواز اظهار كرد: صبح امروز، جانبازان بيمارستان بوستان در گلزار شهداي هشت سال دفاع مقدس حضور يافتند و ضمن تجديد ميثاق با همرزمان شهيد خود، مزار شهدا را غبارروبي و عطرافشاني كردند.

وی با تاكيد بر اهميت مشاركت خانواده​ها در موضوع پذيرش جايگاه بيماران اعصاب و روان، اظهار كرد: مركز روزانه نگهداري جانبازان اعصاب و روان، كارگروه​هاي آموزشي خوبي در جهت آشنايي خانواده​ها به نيازهاي عاطفي اين بيماران و همچنين تحكيم بنيان خانواده براي خانواده​ها برگزار مي​كند. نياز اين بيماران و بيمارستان از پوشاك و تغذيه گذشته است و لازم است خانواده​ها در زمينه نيازهاي عاطفي اين بيماران همكاري بيشتري كنند.

رييس بيمارستان جانبازان اعصاب و روان بوستان اهواز افزود: مركز روزانه ما براي كاهش فاصله ميان جانبازان و خانواده​هايشان، سعي كرده جانبازان را صبح تا عصر در مركز نگهداري كند تا جانبازان شب​ها در كنار خانواده​ها و در فضاي گرم خانه قرار بگيرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار