تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۸۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور اجرایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر خبر داد:
بهره‌برداری از پل روگذر توسعه در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر
مدیر امور اجرایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از بهره‌برداری پل روگذر توسعه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

اسماعیل عبدالهی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: سه باب مدرسه و پل روگذر توسعه در حد فاصل سایت چهار و پنج منطقه ویژه پتروشیمی طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
وی افزود: پل روگذر خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی و مالی خوبی برخوردار بوده و به‌زودی با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.
مدیر امور اجرایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد: طول این پل یک هزار و 200 متر و به‌صورت دو باند رفت و برگشت طراحی شده است.
وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه گفت: با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال ساخت پل روگذر توسعه در این منطقه تکمیل یافته است.
عبدالهی اهداف ساخت این پل را چنین عنوان کرد: تسهیل در عملیات حمل و نقل، برقراری ارتباط جاده‌ای، امکان عبور از ریل راه‌آهن و همچنین تسریع روند واردات و صادرات از جمله اهداف احداث این پل بوده است.
به گفته وی با قرار گرفتن گمرک درسایت پنج منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سال گذشته و ساخت پل روگذر توسعه مطمئناً ارتقا و پیشرفت این منطقه بیش از پیش در پیش‌رو قرار دارد.
مدیر امور اجرایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر اضافه کرد: با تلاش مسئولان و مدیران اجرایی این پروژه، پل روگذر هفت ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: به مراتب پیشرفت منطقه ویژه زمینه‌سازی اشتغال را در شهرستان فراهم کرده و به وضعیت بیکاری بهبود می‌بخشد.
عبدالهی افزود: پیشرفت اقتصادی برابر با رونق تجاری و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه است که باید این امر مورد توجه هر چه بیشتر مسئولان امر قرار گیرد.
وی در پایان اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقا و شکوفایی زمینه‌های تجاری و اقتصادی در منطقه ویژه است.
:
:
:
آخرین اخبار