تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۸۸۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم: برخی‌ها مغرضانه درباره ما صحبت می‌کنند
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با استعفای  اعضای هیات مدیره باشگاه، خيلي​ها كه منتظر هستند باشگاه ما ضربه بخورد، شروع به شايعه پراكني مي​كنند و این موجب ضربه خوردن باشگاه خواهد شد.

حسين ابن​قاسم درباره استعفاي اعضاي هيات مديره اين باشگاه، اظهار کرد: آقاي صيادنژاد، دهكردي و فرهادزاده به خاطر مشكلاتي كه وجود دارد، استعفا دادند و روز گذشته هم به باشگاه نيامدند. در هر صورت اين استعفاها به ضرر باشگاه است و خيلي​ها هم كه منتظر هستند باشگاه ما ضربه بخورد، شروع به شايعه پراكني مي​كنند و طبيعي است كه باشگاه متضرر خواهد شد.

وی در ادامه درباره زمان بازگشت اسکوچیچ به ایران و آغاز تمرینات این تیم، گفت:‌ هنوز زمان برگشت اسكوچيچ به ايران مشخص نيست ولي با توجه به اين‌كه تمرينات ما از 27 خردادماه آغاز مي​شود، او نهايتا يك هفته قبل از شروع تمرينات به ايران مي​آيد. از شروع تمرينات‌مان كه در اهواز است تا يك هفته مانده به آغاز فصل جديد مسابقات ليگ برتر، هفت بازي تداركاتي براي تيم پيش​بيني شده است.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان همچنین با ابراز ناراحتی از شايعه​هاي مبني بر حضور اسكوچيچ در ايران و دعوت قلعه​نوعي از وي، گفت: متاسفانه آن‌هايي كه اين اخبار را مي​دهند مغرضانه اين كار را انجام مي‌دهند. حتي مدتي پيش نيز ليست مازاد و درخواستي اسکوچیچ اعلام شد در حالی که اصلا اشتباه بود و چنين ليستي در كار نبود. به هر حال من نمي​دانم جريان چيست كه اين كارها را انجام مي‌دهند.

وی ادامه داد: درباره خبر مربوط به این میهمانی هم باید بگویم، زماني كه قرار بود ما براي بازي با ملوان به تهران برويم، اسكوچيچ یک روز قبل از پرواز تيم، به تهران رفت و مهمان آقاي قلعه​نوعي بود و سپس صبح روز بعد كه ما به فرودگاه تهران رسيديم و مي​خواستيم به انزلي برويم او نيز به فرودگاه آمد و همراه با تیم به انزلي رفت و اين موضوع مربوط به آن زمان مي​شود و كسي كه اين خبر را اكنون منتشر می‌کند يا خواب است يا مغرضانه كار مي​كند. آن‌ها به اين صورت مي​خواهند براي تيم ما مشكل درست كنند.

وي از توافق نهایی باشگاه با سه بازيكن خارجي اين تيم خبر داد و عنوان كرد: با چاگو، مساريج و نانگ به توافق نهايي رسيديم. اين بازيكنان مورد نياز اسكوچيچ بودند و به درخواست خود وی نیز در اين‌جا ماندند. نانگ نيم‌فصل دوم به تيم ما اضافه شد و توانست 9 گل براي ما به ثمر برساند كه آمار خوبي بود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار