تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۸۸۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهردار اهواز خبر داد:
استقرار المان‌های اصلی شهر اهواز با موضوع «کتاب»
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز از استقرار المان‌های اصلی شهر اهواز با موضوع «کتاب» خبر داد.

نشست کمیته‌های طرح اهواز پایتخت کتاب ایران صبح امروز با حضور همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حسین براتی معاون فرهنگی و امیر آهن‌جان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و اعضای دبیرخانه طرح در تالار اجتماعات اداره کل ارشاد خوزستان برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در این جلسه اظهار کرد: باید کارهای عملیاتی انجام دهیم، اقداماتی که در سطح شهر نمود داشته باشد و بر مردم و شهروندان تاثیرگذار باشد.

امیر آهن‌جان افزود: قرار بر این است که المان‌هایی که در سال 94 در سطح شهر انجام می‌شود با موضوع کتاب باشد و برنامه‌ریزی شده که در دو المان اصلی این کار را انجام دهیم.

در این جلسه به برخی از برنامه‌های اجرایی سال جاری از جمله جشنواره «من هم نویسنده‌ام» به دبیری مهدی مرادی، جشنواره «کتابخانه‌های خانگی» به دبیری سیدفضل‌الدین موسوی، جشنواره «جایزه نقد ادبی قیصر امین‌پور» به دبیری دکتر نصرالله امامی، جشنواره «پدران و مادران قصه‌گو» به دبیری مجتبی گهستونی، برنامه «نقد و برسی و رونمایی کتاب» به دبیری مجید کیوانی و جشنواره «هنرهای تجسمی با موضوع کتاب» به دبیری امین منتظری پرداخته شد.
:
:
:
آخرین اخبار