تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۸۸۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه:
کسب مقام سوم لیگ برتر، سطح بالای کشتی ایذه را به نمایش گذاشت
سرمربی تیم سینا صنعت ایذه گفت: کسب مقام سوم لیگ برتر کشور نشان از سطح بالای کشتی ایذه دارد.

ملک‌محمد بویری امروز با اشاره به حضور تیم سینا‌صنعت ایذه در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور و کسب مقام سوم این مسابقات اظهار کرد: ما در روز اول این دوره از مسابقات با تیم مدعی بیمه رازی که از تمام ملی‌پوشان بهره می‌برد هم‌گروه شدیم.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران تیم ما با روحیه خود، امیدوار به کسب امتیاز از این تیم بودند و در میدان مسابقه حاضر شدند افزود: در کشتی اول با وجود انجام یک مسابقه بسیار سخت برابر تیم بیمه رازی، موفق به پیروزی در دو دیدار شده و سرانجام این مسابقه با نتیجه 6 بر 2 به پایان رسید.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه ورزشکاران ما در این دوره از مسابقات فراتر از انتظار ظاهر شدند خاطرنشان کرد: این ورزشکاران با شکست مقتدرانه 8 بر صفر تیم همدان نشان دادند که عزم خود را برای کسب مقام جزم کرده‌اند.

بویری با اشاره به شکست تیم قم در دیدار سوم این مسابقات که منجر به کسب مقام سومی این تیم ایذه‌ای شد گفت: ورزشکاران ما با کسب این نتیجه دست به کار بزرگی زدند و با مطرح کردن نام خود در بین تیم‌هایی که از وجود ملی پوشان سرشناس بهره می‌بردند، سطح بالای کشتی این شهرستان را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان با تقدیر از تمامی کادر فنی و کشتی‌گیران این تیم که باعث خوشحالی مردم استان و شهرستان شده‌اند تصریح کرد: بدون شک حمایت‌های علی‌بابا احمدپور، عامل اصلی این کار بزرگ بوده و باید تشکر ویژه‌ای از وی داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار