تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۸۸۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پارسافر:
۱۱ والیبالیست با استعداد خوزستانی انتخاب شدند
رئیس هیئت والیبال خوزستان گفت: ۱۱بازیکن خوزستانی از سوی کمیته استعداد یابی فدراسیون والیبال انتخاب شدند که حدود سه یا چهار نفر برای تیم ملی انتخاب می‌شوند

ابراهیم پارسافر اظهار کرد: مسابقات والیبال جوانان خوزستان هفته گذشته به اتمام رسید و در این مسابقات تیم والیبال شهرستان اندیکا مقام اول را کسب کرد.

وی افزود: به مناسب آزاد سازی خرمشهر، روز پنجشنبه هفتم خرداد ماه مسابقاتی با حضور دو تیم منتخب استان و اهواز در تالار امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود که به برندگان این مسابقات جوایزی به نشانه یاد بود اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال خوزستان تصریح کرد: ۱۱بازیکن خوزستانی از سوی کمیته استعداد یابی فدراسیون والیبال انتخاب شدند و در این زمان نیز این بازیکنان در ارودی آمادگی در شهر تهران به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته از این تعداد بازیکن، حدود سه یا چهار نفر برای تیم ملی انتخاب می‌شوند، گفت: از دو سال گذشته در بخش بانوان نیز فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است. تاکنون در این رشته ورزشی، بانوی ملی پوش نداشته‌ایم اما به احتمال بسیار زیاد پس از استعدادیابی صورت گرفته از سوی کمیته استعداد یابی فدراسیون والیبال، چند بازیکن برای حضور در تیم ملی والیبال بانوان کشور انتخاب شود.

پارسافر تصریح کرد: هر ساله مسابقاتی تحت عنوان آتیه سازان در استان برگزار می‌شود. در این مسابقات بازیکنانی که از لحاظ وضعیت فیزیکی دارای شرایط مناسبی هستند برای حضور در تیم‌های خوزستانی انتخاب می‌شوند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار