تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۸۸۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ممبینی خبرداد:
شهرداری اهواز رسما خواستار خرید امتیاز فولاد نوین شد
عضو شورای شهر اهواز گفت: سازمان شهرداری اهواز رسما خواستار خرید امتیاز تیم لیگ برتری فولادنوین خوزستان شده است.

هدایت الله ممبینی  اظهار کرد: وقتی فولاد نوین خوزستان با اتکا به جوانان شایسته و بومی خوزستان موفق شد مقتدرانه به لیگ برتر صعود کند، واضح بود که با این نام، قادر نخواهد بود که در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فعالیتی داشته باشد.

وی افزود: در این بین همه متفق القول بودند که این سهمیه باید در خوزستان بماند به همین دلیل، گمانه زنی های فراوانی برای خرید امتیاز تیم صورت گرفت ولی در بررسی هایی که ما انجام دادیم متوجه شدیم که فولاد نوین تنها از خارج از استان خوزستان مشتری دارد و سایر گزینه های خوزستانی مثل صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در حد شایعه حرف هایی زده اند و آنها به صورت رسمی هیچ پیشنهادی ارائه نکرده اند.

ممبینی عنوان کرد: بر همین اساس به علت نگرانی از خروج امتیاز تیم فولاد نوین خوزستان فورا در شورای شهر اهواز جلسه ای گذاشتیم و اغلب اعضا موافقت خود را در این خصوص اعلام کردند تا بتوانیم با خرید امتیاز فولاد نوین، تیم را در خوزستان نگه داریم و جوانان شایسته این تیم را نیز حمایت کنیم.

این داور پیشکسوت فوتبال ملی ایران اظهار کرد: همین حالا هم اعلام می کنم که شهرداری اهواز علاقه ای به تیمداری در فوتبال ندارد ولی شرایط برای خروج سهمیه لیگ برتری از خوزستان مهیا است و هر شرکتی که علاقه به خرید امتیاز این تیم داشته باشد ما با کمال میل از پیشنهاد خود چشم پوشی می کنیم.

ممبینی عنوان کرد: هنوز در مورد جزئیات مالی و سایر موارد با مسئولان باشگاه و شرکت فولاد خوزستان مذاکرات جدی نداشته ایم ولی آنها از پیشنهاد شهرداری و شورای شهر اهواز برای خرید امتیاز تیم حمایت کرده اند و حتی اعلام کرده اند حاضر هستند برای حمایت از این تیم، برخی امکانات سخت افزازی مثل زمین، استخر و سالن های تمرین را نیز در اختیار ما قرار دهند.

عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد: با توجه به اینکه نقل و انتقالات لیگ برتر به زودی آغاز می شود نباید فرصت را از دست داد تا بتوانیم تیمی خوب و مقتدر را با تکیه بر جوانان خوزستان روانه رقابت های لیگ برتر کنیم.

وی تصریح کرد: مذاکرات با باشگاه فولاد خوزستان و مسئولان شرکت فولاد در فضایی کاملا دوستانه انجام شد و آنها حاضر به همه نوع همکاری با ما شده اند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اندیمشکی
|
Poland
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
درود بر خوزستانی های اصیل که با تمام مشکلات اجازه خروج این سهمیه رو از استان ندادن
:
:
:
آخرین اخبار