تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۸۸۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخلیه و بارگیری 140 شناور در اسکله تجاری شادگان
استقبال بازرگانان و صاحبان کالا از فعالیت های اسکله تجاری شادگان باعث شده که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، بارگیری و ثبت خروج بیش از 140 فروند شناور حامل دام زنده و مصالح ساختمانی در این اسکله انجام شد.

فرماندار شادگان گفت: با رونق مستمر فعالیت ها در زمینه تخلیه و بارگیری کالا به منظور بهره گیری از ظرفیت اسکله بندر شادگان و توسعه و رونق تجارت منطقه، بیش از 150 هزار رأس انواع دام زنده از قبیل شتر و گوسفند و معادل 1500 تن دولومیت مصالح ساختمانی به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شد.

بهروز فرج اللهی افزود:رونق مستمر فعالیت های تخلیه و بارگیری در این اسکله تجاری که در مجاورت خور ابوخضیر از انشعابات خور موسی واقع شده است، موجب ایجاد 345 فرصت اشتغال مستقیم شده و گامی مهم در رفع محرومیت و رونق کسب و کار در مناطق محروم محسوب می شود.

وی اظهارامیدواری کرد با صدور مجوز واردات کالاهای همراه مسافر در کنار صادرات انواع محصولات کشاورزی و دامی، فعالیت های بازرگانی این بندر بیش از پیش رشد یافته و این اسکله به محلی برای فعالیت های تجاری در منطقه تبدیل شود.

به دنبال تکمیل احداث اسکله شادگان، این اسکله پنجم آبان ماه سال 93 با حضور مقامات استانی و شهرستان شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت و وارد فاز عملیاتی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار