تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۸۸۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: انتخابم استقلال‌خوزستان است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مدیرعامل و هیات‌مدیره باشگاه به من لطف داشتند و بر اصول و اعتقادات‌شان ماندند و من هم وظیفه دارم حتی اگر 10 پیشنهاد برای لیگ پانزدهم داشته باشم، انتخاب اول، دوم و سومم استقلال خوزستان باشد.

عبدالله ویسی در ابتدا درباره بازی روز گذشته تیمش مقابل مس كرمان و باقی ماندن در لیگ برتر، اظهاركرد: ما این بازی را با تمركز بسیار بالا آغاز كردیم و می‌دانستیم در كرمان روز سختی داریم. بازیكنانم آماده بودند كه هم برابر تماشاگران و هم در زمین، از نظر روحی برنده شوند.

وی بیان‌كرد: فشار تماشاگران كرمانی با توجه به میزبان بودن‌شان بسیار بود و آمده بودند كه تیم​شان را تشویق كنند كه به همین صورت هم بود و ما را تحت فشار قرار دادند. در نیمه اول توانستیم بازی را كنترل كنیم و گل نخوریم. مسی​ها هر لحظه كه از بازی می​گذشت با توجه به نتیجه دیدار رفت، خود را به ماندن در لیگ یك نزدیك‌تر می​دیدند و ما هم مسجل شدن ماندن​مان در لیگ برتر را نزدیك​تر می​دیدیم. موقعیت​های خوبی هم در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم كه به تمام مردم خوزستان تبریك می​گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: جا دارد از تمام كسانی كه واقعا طرفدار فوتبال خوزستان هستند و از ما حمایت داشتند، قدردانی كنم. فوتبالی كه ما در طول فصل انجام دادیم، فوتبالی پاك و جوانمردانه بود و لیاقت ما این نبود كه به پلی​آف راه پیدا كنیم ولی فوتبال همین است و اتفاقاتی در آن رخ می​دهد. در هر صورت تیم ما توانست سهمیه استان را حفظ و مردم خوزستان را خوشحال كند.

وی خاطرنشان‌كرد: از تمام مسوولان، فوتبالی​ها، مردم و كسانی كه سر تمرینات ما حاضر شدند و به تیم روحیه دادند، تشكر می​كنم. من از استاندار، مدیركل ورزش و جوانان استان، فرماندار، شورای شهر، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و هیات فوتبال قدردانی می​كنم. رییس و نایب‌رییس هیات فوتبال نیز در بازی روز گذشته تیم ما را همراهی كردند و به تیم روحیه دادند. به هر حال تمام كسانی كه از ما حمایت داشتند، به تیم‌مان روحیه و انگیزه دادند.

ویسی بیان‌كرد: هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز بسیار زحمت كشیدند و به ما كمك كردند و در نهایت هم بازیكنانم واقعا همت كردند و شرافت، مردانگی و شجاعت‌شان را در این بازی نشان دادند. این بازی بسیار سخت بود و خود من واقعا تجربه آن را نداشتم ولی بازیكنانم تلاش كردند و نشان دادند كه لیاقت آن‌ها حضور در لیگ برتر است. تمام بازی​های پلی​آف به این صورت نبوده است كه یك تیم در هر دو بازی برنده شود ولی تیم ما در هر دو بازی به پیروزی رسید و توانستیم توانایی​های‌مان را ثابت كنیم. مس كرمان نیز واقعا تیم خوبی است و كرمان لیاقت داشتن یك تیم در لیگ برتر را دارد.

وی در ادامه درخصوص اتفاقات ورزشگاه باهنر کرمان و این صحبت خود پس از پایان بازی که "در اهواز هم چنین بلاهایی سر ما می‌آورند و به خواهر و برادر ما رحم نمی‌کنند." گفت: پس از بازی دو سه لیدر نزد من آمدند و به من گفتند شما باعث شدید كه تماشاگران این گونه فحاشی كنند و من هم به آن‌ها گفتم این موضوع چه ربطی به من دارد؟ آن‌ها گفتند شما در بازی رفت به بازیكنان ما ناسزا گفتید كه من هم به آن‌ها گفتم به خود من هم در ورزشگاه ناسزا می​گویند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با قدردانی و تشكر از هواداران خوزستانی، عنوان‌كرد: در بازی رفت پلی‌آف شاهد بودیم كه علاوه بر تماشاگران خودمان، هواداران فولاد هم به ورزشگاه آمدند و تیم ما را تشویق كردند كه از آن‌ها تشكر می​كنم. در بین هواداران چند نفر هم هستند كه طرفدار نیستند كه آن‌ها هیچ ربطی به تماشاگران فوتبال ندارند. من از تماشاگران، چه آن‌هایی كه به ورزشگاه آمدند و چه آن‌هایی كه نتوانستند به ورزشگاه بیایند ولی دلشان با تیم بود، تشكر می​كنم. ما آدم​های نمك​نشناسی نیستیم كه بخواهیم كمك​ها و حمایت هواداران را نادیده بگیریم. آن‌هایی كه به ما ناسزا می​گفتند تماشاگران فوتبال نیستند و تماشاگران واقعی ما آن‌هایی هستند كه قلب​شان با ما بود و همه‌ طور به ما كمك كردند.

ویسی در ادامه درباره فراز و نشیب استقلال خوزستان در لیگ چهاردهم، گفت: شرایط ما در نیم‌فصل اول و حتی ابتدای نیم‌فصل دوم خوب بود ولی متاسفانه هر چه به پایان لیگ نزدیك​تر می​شدیم، شرایط​مان بدتر و تیم‌مان وارد استرس می‌شد و درنهایت هم نتوانستیم از آن خارج شویم. شرایط​مان نیم‌فصل دوم خوب نبود و تحت فشار بودیم. تمام فوتبالی​ها هم می​گفتند كه حق ما این نبود، ولی فوتبال همین است. خیلی از تیم​ها برای قهرمانی بسته شده بودند ولی حتی نتوانستند سهمیه كسب كنند و حتی تیم​هایی هم كه سقوط كردند شاید برای كسب سهمیه آسیایی بسته شده بودند.

وی افزود: تیم ما نوپا است و حالا حالا​ها باید دست و پا بزند تا در جدول بماند كه طی این دو سال به این صورت شد ولی قول می​دهم اگر برای لیگ پیش‌رو باز هم ما بودیم، تیمی را ببندیم كه دیگر این استرس پایان فصل را نداشته باشیم. در هر صورت ماموریت ما این بود كه تیم را در لیگ نگه داریم كه این كار را هم انجام دادیم. سال گذشته با تفاضل گل بیشتر در لیگ ماندیم و امسال هم با حضور در پلی​آف در لیگ ماندنی شدیم و خدا به ما هشدار داد كه حواس​مان را بیشتر جمع كنیم و مطمئنا به همین صورت هم خواهد شد و این هشدار را جدی می​گیریم تا باتجربه​تر عمل كنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره تصمیمش برای ادامه همكاری با این تیم، گفت: با هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه نشستی در این زمینه داشته​ام و حتی شب گذشته هم به صورت تلفنی صحبت كردیم و هیچ مشكلی نداریم. زمانی كه تیم به پلی​آف رفت، رییس هیات مدیره با من صحبت كرد كه صحبت​های خیلی مثبتی داشتیم. برای بستن تیم برای شركت در لیگ پانزدهم آماده می​شویم؛ من در این‌جا راحت هستم و این‌جا استان من است و من هم یك خوزستانی هستم و خوزستان را بیشتر می​شناسم. هم مدیرعامل و هم هیات‌مدیره واقعا به من لطف داشتند و بر اصول و اعتقادات‌شان ماندند و من هم وظیفه دارم حتی اگر 10 پیشنهاد داشته باشم، انتخاب اول، دوم و سومم استقلال خوزستان باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار