تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۸۹۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام محدوديت‌های ترافيكي آخر هفته در خوزستان
رييس پليس راه خوزستان از اعمال محدوديت ترافيكي از تاریخ 12 تا 15 خرداد ماه در جاده های استان خبر داد.

سرهنگ قاسم قدرتي اظهار كرد: با توجه به افزايش سفرهاي بين​شهري و تراكم ترافيك در جاده​هاي استان در پایان هفته جاری، از ساعت 15 روز 12 خرداد تا ساعت 24 روز جمعه 15 خرداد محدوديت ترافيكي در محورهاي اهواز – هفتكل، هفتكل – ايذه، دهدز – شهركرد، شوشتر – دزفول، دزفول – ماهشهر و هنديجان – ديلم اعمال مي​شود كه طي آن تردد كاميون​ها به جز ماشين​هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ممنوع است.

قدرتي افزود: 94 نيروي گشت محسوس و نامحسوس در سطح جاده​هاي استان سازماندهي شده اند و همچنین 45 نيروي پليس در لباس مبدل در اتوبوس​ها تخلفات رانندگان را كنترل می کنند. قرار دادن دوربين​هاي ثابت و سيار در سطح جاده​هاي استان براي ثبت و ضبط تخلفات رانندگان و در صورت تخلف، فرستادن برگه​هاي تخلف به منازل به متخلفان از دیگر موارد این طرح است.

رييس پليس راه استان خوزستان به رانندگان توصیه کرد: صرف نظر از ترس به خاطر كسب نمره منفي و درج آن در كارت رانندگي، صرفا به خاطر سلامت خود و همراهان مرتكب تخلف در رانندگي نشوند و از خط قرمز پليس راه كه سرعت و سبقت غيرمجاز و استفاده از تلفن همراه است تعدي نكنند؛ در غير اين صورت دستور برخورد جدي و بدون اغماض با متخلفان داده شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار