تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۸۹۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاروان عاشقان ولایت از اندیمشک عازم تهران شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: کاروان 300 نفره عاشقان ولایت اندیمشک برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز سه شنبه عازم تهران شدند.

رحیم علیپور روز سه شنبه افزود: این کاروان به وسیله هشت دستگاه اتوبوس به همراه خودروهای تدارکاتی،پشتیبانی و آمبولانس به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام گردید.

وی گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر آیین های سالگرد ارتحال امام راحل (ره) چندین ستاد در بخش های الوار ، مرکزی و شهر اندیمشک تشکیل و برای اجرای ویژه برنامه های مناسبتی برنامه ریزی شد.

علیپور گفت: در این راستا جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس نیز به وسیله یک دستگاه اتوبوس عازم شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شدند.

علی پور افزود: در سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی در مسجد محمدی اندیمشک نیز یک ویژه برنامه محوری با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی برگزار می گردد همچنین در بخش های مرکزی و الوار گرمسیری ویژه برنامه هایی در سطح مساجد برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین یک دستگاه اتوبوس به عنوان پیشکسوتان جهاد و شهادت مخصوص جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای اعزام به این مراسم تدارک دیده شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: ترویج ارزش های انقلاب ، ویژگی ها و سیره امام خمینی (ره) از مهم ترین برنامه های متولیان فرهنگی و نهادهای انقلابی است که در این راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک با مشارکت کلیه نهادها و ادارات در این زمینه برنامه های اثرگذاری را اجرا خواهد کرد.

پارسال نیز بیش از 350 نفر از اقشار مختلف مردم اندیمشک در مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در تهران شرکت کردند.

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار