تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۹۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم‌های منتخب ایذه و خوزستانی‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند+عکس
دو تیم منتخب فوتبال ایذه و منتخب خوزستانی‌های لیگ برتر به مصاف هم‌دیگر رفتند.

مسابقه فوتبال تیم‌های منتخب فوتبال ایذه و منتخب خوزستانی‌های لیگ برتر فوتبال با حضور پرشور هوادارن فوتبال دوست ایذه‌ای به پایان رسید.

در این مسابقه که با نتیجه چهار بر دو به سود تیم خوزستانی‌های لیگ برتر به پایان رسید، بازیکنان نام آشنایی چون ایمان مبعلی، میلاد میداودی، احمد آل‌نعمه، حسین ماهینی، مهدی دغاغله، رضا درویشی، علی مولایی، پژمان شاهپری حضور داشتند.

این در حالی است که ایمان مبعلی به احترام شهر هوادارن ورزش دوست شهرش در تیم منتخب ایذه به بازی پرداخت و بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به‌صورت افتخاری این تیم ایذه‌ای را در زمین هدایت کرد.

همچنین میثم سلیمانی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشور و باشگاه فولاد خوزستان به‌عنوان مربی در تیم خوزستانی‌های لیگ برتر حضور داشت.



عکس یادگاری هوادار


منتخب خوزستانی های لیگ برتر در ایذه

*هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و ایجاد شادی است.

هوشنگ حاتمی در حاشیه این مسابقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت هفته جوان و جشن نیمه شعبان در شهرستان برگزار شد.

وی درباره انجام این مسابقه افزود: با توجه به کمبودهای زیاد و عدم وجود امکانات مناسب تفریحی و ورزشی در شهرستان، به جهت ایجاد نشاط در بین جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنها این مسابقه برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان با اشاره به فوتبال‌خیز بودن شهر ایذه و استقبال بیش از حد مردم شهرستان از ایذه ورزش خاطرنشان کرد: برگزاری این‌گونه مسابقات در شهرستان باعث توسعه سطح فوتبال در شهرستان می‌شود و با همکاری هیئت فوتبال برگزاری این مسابقات توسعه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایمان مبعلی در حاشیه برگزاری این مسابقه، با اهدای هدایای نقدی به تیم‌های صاحب مقام شهرستان و هیئت فوتبال ایذه، از زحمات آنها تقدیر کرد.

از حاشیه های این مسابقه می‌توان به حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه اشاره کرد که به‌دلیل نبود جایگاه مناسب و کافی برای مشاهد دیدار، تعداد بسیار زیادی از آنها در کنار زمین مسابقه حضور یافتند.

 این موضوع کمبود جایگاه را با توجه به حضور همیشگی هواداران در استادیوم، می‌توان یکی از مشکلات بی‌شمار ورزش در ایذه دانست.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار