تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۹۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حیدری:
نگاه و بینش رهبرمعظم انقلاب ادامه نگاه امام خمینی است
آیت الله حیدری با اشاره به این که نگاه و بینش رهبر معظم انقلاب به یقین ادامه نگاه امام خمینی(ره) است، گفت: سردمداران شعار نه غزه نه لبنان از تحریف‌گران شخصیت امام هستند.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های سیاسی عبادی این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد با توصیه مسلمانان به رعایت تقوا الهی و اجتناب از گناه و نافرمانی دستورات خداوند و با اشاره به این که قیام 15 خرداد نقطه آغاز انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: پیش از این قیام، نهضت های دیگری همچون جنگ ایران و روس با پیشتازی علما، جنبش تنباکو و انقلاب مشروطیت تشکیل شده‌اند اما قیام 15 خرداد سبب تشکیل انقلاب اسلامی شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) درباره تحریف شخصیت امام راحل هشدار دادند، اظهار داشت: این مسأله اقدامی نو نیست، چرا که بسیاری از انبیای بزرگ الهی از جمله حضرت عیسی بن مریم(ع) با معرفی آن به عنوان پسر خدا مورد تحریف شخصیتی قرار گرفته اند.

آیت الله حیدری تصریح کرد: افرادی که شروع به بیان خاطرات و خواب های گوناگونی از امام خمینی(ره) کرده اند در حقیقت از مصداق های این خطر و هشدارهای رهبری قرار گرفته اند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که امام راحل(ره) باید به عنوان صراط مستقیم امت بماند، ادامه داد: اگر شخصیت امام راحل مورد تحریف قرار گیرد و یا به فراموشی سپرده شود ملت ایران سیلی خواهد خورد.

بازبینی اصول و مبانی فکری امام خمینی سبب جلوگیری از تحریف شخصیت امام می شود

وی گفت: برای جلوگیری از تحریف شخصیت امام باید اصول و مبانی فکری ایشان مورد بازبینی قرار گیرد و مرجع سیره و سخنان امام خمینی(ره) قرار گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان ولی امر مسلمین به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) درباره 7 اصل از اصول فکری مکتب امام، مطرح کرد: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی نخستین این اصل است.

آیت‌الله حیدری اظهار داشت: اسلام به دو دسته اسلامی که بر پیامبراکرم(ص) نازل شده و اسلامی که در جهت مصالح آمریکا و در خدمت دسیسه های آنها بکار گرفته می شود تقسیم شده است؛ اسلام آل سعود و تکفیری ها نمونه بارز اسلام آمریکایی است.

تسنن آمریکایی و تشیع لندنی برادران شیطان و هر دو در خدمت مستکبران هستند

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این که تشیع لندنی عبارت دیگری از اسلام آمریکایی اما در زمینه شیعه که اکنون ماهواره های به اصطلاح شیعی اما وابسته به لندن در این جهت تبلیغ و فعالیت می کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب هشدار دادند که تسنن آمریکایی و تشیع لندنی برادران شیطان و هر دو در خدمت استکبار جهانی هستند.

وی اعتقاد به کمک الهی و بی اعتمادی به قدرت های جهانی که ناشی از توحید عملی است را به عنوان اصل دوم برشمرد و  ابراز داشت: انسان موحد حرف آن «لا حول و لا قوه الا بالله» و اعتماد آن تنها به امدادهای الهی است؛ امام راحل(ره) با همه وجود این مسأله را به اثبات رساند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اعتقاد به اراده و نیروی مردمی و مخالفت با تمرکزهای دولتی به معنای توجه به درون برای حل مشکلات کشور را از دیگر از اصل های فکری امام خواند و عنوان کرد: اکنون نگاه برخی در زمینه مذاکرات هسته ای به بیرون کشور است که رهبری با همه قدرت در برابر این گروه ایستادند و باید بدانیم نگاه به درون و توجه به اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات کشور است.

نگاه و بینش رهبر معظم انقلاب ادامه نکاه امام خمینی(ره) است

آیت الله حیدری با اشاره به این که مذاکرات هسته ای را نمی توان با اعتماد به آمریکا و کشورهای غربی حل کرد، تصریح کرد: نگاه و بینش رهبر معظم انقلاب به یقین ادامه نگاه امام خمینی(ره) است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: حمایت از محرومان و مستضعفان در داخل و خارج کشور و مخالفت صریح با مستکبران و حمایت از مظلومان از دیگر اصل های مکتب و اندیشه امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) براساس حمایت از مظلومان فلسطین را به عنوان مسأله اصلی مطرح کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته فرمودند: فلسطین از دستور کار نظام اسلامی خارج نخواهد شد.

سردمداران شعار نه غزه نه لبنان از تحریف گران شخصیت امام هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: کسانی که به شعار نه غزه نه لبنان اعتقاد دارند ضد مکتب امام خمینی(ره) و از تحریف گران شخصیت امام به شمار می روند.

آیت الله حیدری گفت: اعتقاد به استقلال ملی و رد سلطه پذیری و اعتقاد به وحدت ملی مذاهب و نژادهای کشور از دیگر اصل های مکتب امام خمینی(ره) است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی بیانگر اصل استقلال ملی است؛ امام خمینی(ره) به همه مذاهب و نژادها با نگاه وحدت ملی می‌نگریست.

وی تصریح کرد: هر گونه اقدامی که وحدت ملی را تهدید می‌کند، ملت ایران تا بن دندان شکن در برابر حرکت های تفرقه افکن ایستادگی می کند.

تبعیض مذهبی و نژادی با شعار سال ناسازگاری دارد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که برخی می گویند که خوزستان متعلق به قومیت خاصی است، افزود: این مسأله با شعار سال سازگاری ندارد و خوزستان متعلق به همه نژادها است.

آیت الله حیدری با اشاره به این که تیم مذاکره کننده هسته ای مجاهد فی سبیل الله هستند و از آنان حمایت می کنیم، اظهار داشت: ملت ایران یک میلی متر هم از خطوط قرمز تبیین شده از سوی رهبری عقب نشینی نمی کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
عده ای که میگویند اهواز پایتخت بختیاری هاست قصد اختلاف افکنی بین مردم دارن وگرنه برادران عرب ما هم کم جمعیتی در اهواز ندارند
:
:
:
آخرین اخبار