تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۹۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام وزیر راه وشهرسازی:
بی پولی باعث کندی روند مسکن مهر شده است
مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: مسکن مهر شکست نخورده بلکه بی پولی و نبود امکانات مالی باعث کندی روند آن شده است.

احمد اصغری مهرآبادی روز شنبه در حاشیه نشست اعضای شورای مسکن خوزستان افزود: وضعیت موجود وضعیت بی پولی است و اوضاع مالی دولت خوب نیست اما شخص رییس جمهوری تاکید کرده مسکن مهر باید تمام شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در خصوص مسکن امید هم اظهار داشت: دولت طرح های جدیدی دارد که اگر ارائه شود ممکن است یکی از اینها مسکن امید باشد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال از مرز دو میلیون واحد عبور می کند و مجموع پروژه های در دست ساخت و تکمیل نزدیک به 87درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اصغری مهرآبادی ادامه داد: هم اینک 540هزار واحد مسکن مهر در مراحل مختلف ساخت قرار دارند که 30هزار واحد آن در مرحله نازک کاری است.

وی همچنین از شروع ساخت 475باب مسجد، 383باب مدرسه و 53 واحد کلانتری در مساکن مهر کشور با استفاده از منابع وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: از این ها به ترتیب 264، 121 و 18 باب و واحد دایر شده و مابقی در مرحله تکمیل قرار دارد.

وی اظهار داشت: با بخشنامه وزیر راه و شهرسازی به استانداران، هزینه یک سوم خدمات روبنایی را متقبل شده ایم که از محل اراضی شرکت عمران شهرهای جدید و با کمک سازمان ملی زمین و مسکن تامین می شود.

اصغری مهرآبادی افزود: در خدمات زیربنایی هم افزون بر دو هزار و 500میلیارد ریال به وزارت نیرو کمک شده که این رقم علاوه بر هشت هزار میلیارد ریالی است که از محل مصوبه دولت قبل به این وزارتخانه داده شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مسکن مهر
:
:
:
آخرین اخبار