تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۸۹۱۲۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز :
نرخ کرایه تاکسی در اهواز ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز گفت: نرخ کرایه تاکسی در شهرستان اهواز پس از مطرح شدن در صحن علنی شورای شهر ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

احمد باورساد اظهار داشت: هفته گذشته جلسه‌ای در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر اهواز برگزار شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده در این کمیسیون مقرر شد که نرخ کرایه تاکسی در شهرستان اهواز 25 درصد افزایش پیداکند که پس از مطرح شدن در صحن علنی شورای شهر و تصویب اجرایی می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز در پاسخ به این پرسش که افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز بر چه مبنایی است، گفت: بانک مرکزی از افزایش 15 درصدی نرخ تورم خبر داده و همچنین قیمت حامل‌های انرژی 43 درصد افزایش پیدا کرده و به همین دلیل افزایش 25 درصدی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی درباره ساماندهی تاکسی‌های شهر اهواز و مجهز کردن آنها به سیستم سرمایشی و تاکسی‌متر عنوان کرد: تاکسی‌داران باید از کولر و تاکسی‌متر استفاده کنند چرا که یک قانون است و اجرا نکردن آن تخلف محسوب می‌شود.

باورساد در پاسخ به این پرسش که در صورت استفاده نکردن از سیستم سرمایشی در ماشین مسافران می‌توانند از تاکسی‌دار شکایت کنند، بیان کرد: بله می‌توانند شکایت کنند اما معمولاً چون مسیرها کوتاه است کسی از این موضوع دلخور نمی‌شود.

وی اظهار داشت: تاکسی‌های شهر اهواز فرسوده هستند و به دنبال استفاده از خودروهای پلاک اروند برای ساماندهی تاکسی‌ها در اهواز هستیم.

هم اینک دمای شهر اهواز 48 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت 44 درصد است اما اکثر رانندگان با اعلام این موضوع که کولر تاکسی خراب است، تخلف می‌کنند و به دلیل نداشتن پول خورد و مجهز نبودن تاکسی‌ها به تاکسی متر نرخ کرایه در این کلانشهر به صورت ثابت است که نارضایتی شهروندان را در پی دارد.

همچنین تیرماه سال گذشته نرخ کرایه تاکسی در کلانشهر اهواز سال گذشته افزایش پیدا کرده بود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ارسلان
|
Canada
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
1
بعد از عید رانندگان تاکسی خودشان سر خود نرخ ها را گران کردند حالا باز هم قصد افزایش قیمت دارند ؟ شورای شهر در فضا زندگی میکند ؟ کرایه تاکسی از ۲۴ متری تا زیتون از ۱۵۰۰ تومان رسما ۲۰۰۰ تومان شده و کورس عملا ۱۰۰۰ تومان ، تمام آژانسها بصورت خودکار همه مسیرها را ۱۰۰۰ تومان گران کردند ! دیگر چه چیزی را میخواهند گران کنند ؟ کدام راننده تاکسی کولر زده ؟ دما ۷۰ درجه هم باشد بدون کولر میروند و میاییند و دهها دقیقه مسافران را در ماشین تنها میگذارند تا تکمیل حرکت کنند ، شورای شهر اینهمه اجحاف را نمیبیند ؟ تازه بر این گران فروشی صحه هم میگذارد ؟!
پاسخ ها
دانا
| Finland |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
دوست عزیز دقیقا همین طور است که می فرمایین اگه به سخنان آقای باورساد هم توجه کنین اذعان دارن چون مسیر کوتاه است مسافر از کولر نزدن راننده دلخور نمی شود!!!! من نمی فهمم اگه قانون گذاشتین که کار نذاشتن کولر تخلفه پس چرا با این حرف خودتونو و عملکرد رانندگاه تاکسی رو زیر سوال می برین ؟؟؟؟ این چیزی غیر از حمایت از این وضع ناسامان تاکسیداران نیس!!؟؟؟ در دمای به قول خودتون 48درجه که یه تیکه آهن که ماشین و اتاق اون باشه تا 60 درجه هم می رسه مسیر کوتاه و بلند معنی نمیده .به نظر من مردم باید در انتخاب مسئولین بیشتر توجه کنن اینطور کج دار مریض رفتار کردن ما رو داره به قهقرا می بره .خواسته های مردم روشنه پس سیاست های روشن اتخاذ کنید مسئولین عزیزززززز
حسام الدين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
حقوق كارگران 17% افزايش يافته ، حالا همين 17% رو از دماغشون بيارين بيرون :))
رضا اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
1
هر وقت که فکر می کنم از این بدبخت تر نمی شیم مسئولین مارو سورپرایز می کنن
مهران قاطع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
1
جناب آقای باورصاد مگر تاکسی ها بنزین میزند و اونایی هم که میزنند و مگر چند لیتر به تاکسی ها سهمیه بنزین میدادند 100 لیتر که اختلافش در 1000 و 700 تومان می شود 30000تومان.در ضمن کرایه ها که الان 1000 هست یعنی می شود 1250 که باز مشکل پول خرد می شودو بدین تریتیب کرایه می شود 1500 تومان!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
1
سلام و خدا قوت پارسال هم شکایت به پیامک شما فرستادم ولی پیگیری نشد کرایه تاکسی چهار راه نادری به کوروش پارسال با کولر ۱۴۰۰ تعیین شد ولی رانندگان بدون کولر یک سال ۲۰۰۰ تومان کرایه گرفتند و مسیر نادری به آخر آسفالت هم کرایه ۸۰۰ تعیین شد که هزار یکساله کرایه می گیرند و در خبرها دیدم قرار هست کرایه ها ۲۵ درصد افزایش یابد اگر این خط ها افزایش یابند غیر قانونی است چون این ها از پارسال قیمت ها را دو برابر افزایش داده اند و از بازرس نظارت بر تاکسی ها هم شکایت دارم پیگیری نمایید در غیر اینصورت با مقامات تهران گزارش خواهم داد . هر روز کار ما تردد در این مسیرها با تاکسی هست ...
پاسخ ها
دانا
| Finland |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
زنده باد. الان هم بهترین کار همینه که مقامات تهرانی رسیدگی کنن مسئولین خودمون که به قول دوستان در فضا زندگی میکنن.....
هوچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
1
شما بگویید چی گران نمیشود؟؟!!
توی این مملکت هرکی به فکر جیب خودشه .
میگه بابا چند صباحی هستم بزار تا میتونم بخورممممم!!
:
:
:
آخرین اخبار