تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۸۹۱۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی و تعویض 2850 دستگاه کنتور برق معیوب در منطقه شرق اهواز
مدیر امور برق منطقه یک شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای طرح جهادی کاهش تلفات انرژی، در یک عملیات گسترده تعداد 2850 دستگاه کنتور معیوب در شرق شهرستان اهواز شناسایی و تعویض شد.

علی عیداوی در این خصوص اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای طرح مدیریت جهادی کاهش تلفات انرژی برق در منطقه شرق اهواز تاکنون اقدامات گسترده‌ای انجام شده است تا بتوانیم تلفات موجود در شبکه برق این منطقه را به حداقل ممکن برسانیم.

وی افزود: در فاز اول این طرح نزدیک به 80 درصد از کنتورهای برق مشترکین را توسط گروه‌های تست کنتور بازرسی کردیم که تاکنون تعداد 2850 دستگاه کنتور برق معیوب در این منطقه شناسایی و نسبت به تعویض آن‌ها اقدام شده است.

عیداوی تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر تعویض کنتورهای معیوب تعداد 1100 مشترک متخلف که اقدام به دستکاری دستگاه اندازه‌گیری خود کرده بودند، شناسایی شدند که پس از اصلاح، پرونده آنان جهت تعیین برآورد مصرف و اقدامات قانونی بعدی به دفتر حقوقی ارجاع شد.

مدیر امور برق منطقه یک شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد: با اقدامات انجام شده از سال گذشته تاکنون توانستیم در راستای طرح جهادی کاهش تلفات انرژی به میزان 8.6 درصد تلفات انرژی را در این منطقه کاهش دهیم که این رقم فعلا برای ما موفقیت خوبی به شمار می‌‌رود و با برنامه‌ریزی ‌های انجام شده قطعا این رقم افزایش خواهد یافت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار