تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۸۹۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم‌مقام استقلال خوزستان: با استعفای مدیرعامل، فعلا گزینه‌ای برای هدایت تیم مطرح نیست
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: اگر گزینه‌ای پیش از استعفای بختیاری، مدیرعامل باشگاه برای سرمربی‌گری تیم مطرح بوده، با استعفای وی دیگر هیچ گزینه‌ای وجود ندارد.

علی پوركیانی اظهار كرد: آقای بختیاری، مدیرعامل باشگاه به دلایل شخصی استعفا داد و هنوز جوابی در خصوص قبول یا رد این استعفا داده نشده است.

وی ادامه داد: به هر حال تا جایگزینی مدیرعامل، كاركنان در بخش اداری مشغول كارشان هستند و با توجه به نظام اداری باشگاه، انجام وظیفه می​كنیم تا تعیین تكلیف شود.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان خاطرنشان‌كرد: برای تعیین سرمربی تیم نیز باید اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص شوند تا بعد بتوانیم در این خصوص اقدامی داشته باشیم.
 
وی درباره این‌كه ویسی طی مصاحبه​ای گفته است كه پیش از سفرش به مالزی برنامه خود را به باشگاه تحویل داده و تاریخ شروع تمرینات تیم را هم مشخص كرده است، گفت: ممكن است ویسی برنامه​ای ارائه داده باشد ولی مربوط به قبل از استعفای آقای بختیاری بوده است و با استعفای آقای بختیاری، شرایط تغییر می​كند.

پوركیانی درباره این مطلب که بختیاری درخصوص مطرح شدن گزینه‌هایی برای هدایت تیم استقلال خوزستان عنوان کرده بود من هم این موضوع را شنیده‌ام ولی ما تاکنون صحبتی با هیچ گزینه‌ای نداشته‌ایم، عنوان كرد: به هر حال بختیاری یكسری صحبت​ها پیش از استعفا و یكسری صحبت​ها پس از استعفایش داشته و آن صحبت​هایی كه او پس از استعفا داشته است، شرط است و حتی اگر گزینه​ای هم پیش از استعفای او مطرح بود، با استعفای وی در حال حاضر هیچ گزینه​ای وجود ندارد.

وی در پایان بختیاری را از مدیران توانا و جنس خوب فوتبال كشور برشمرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار