تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۹۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بنزین یورو 4 کی می‌آید؟
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان گفت: قرار بود بنزین یورو 4 در خرداد ماه امسال توزیع شود اما به دلیل عدم تولید این وعده عملی نشد؛ البته‎ تولید بنزین در دستور کار شرکت پالایشگاه نفت آبادان است و این بنزین قطعا در نیمه نخست امسال تولید و توزیع خواهد شد.

علی حکمت با اشاره به فواید بنزین یورو 4 نسبت به انواع دیگر بنزین‌ها اظهار کرد: به دلیل عدم بروز آلودگی زیست محیطی و مرغوبیت بیشتر بنزین یورو 4 نسبت به سایر بنزین ها، دولت به طور جدی پیگیر تولید آن است.

وی افزود: قیمت بنزین یورو 4 تفاوتی با بنزین سوپر ندارد و با توجه به وجود خودورهای خارجی در آبادان به نظر می‌رسد استقبال خوبی از آن شود.

حکمت تصریح کرد: نیاز روزانه شهر آبادان به بنزین یورو 4 حداقل 30 هزار لیتر برآورد شده است. ما برای توزیع این نوع بنزین از چند ماه گذشته آمادگی کامل داشتیم و فقط منتظر تولید آن هستیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: بنزین یورو 4
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
4
واقعا بعد از خواندن این مطلب از شدت خنده دل درد گرفتم بازم پاس کاری به یه زمان دیگه خداییش مضحک و خنده داره از شهریور 93 قرار بوده این سوخت توزیع بشه آقای ناصر سجادی فرمودند بدون تاخیر در خرداد توزیع خواهد شد خداییش خجالت آوره زشته بخدا چقدر وعده های سر خرمن به مردم میدید ؟؟بنظرتون کسی برای حرفتون تره هم خورد میکنه؟؟؟؟؟ بهتر که ارزش خودشون و کلامشون رو پایین نیارن خجالت آوره بخدا متاسفم برای این استان نفت خیز
:
:
:
آخرین اخبار