تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۸۹۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزش و پرورش رامهرمز خبر داد:
وجود 40 مدرسه تخریبی در رامهرمز
مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: 40 مدرسه تخریبی در این شهرستان داریم که در لیست تخریب و نوسازی اداره نوسازی مدارس استان قرار دارند و در صورتی که نمایندگی آموزش و پرورش در منطقه ترتاب ابوالفارس ایجاد شود کار به خوبی پیش خواهد رفت.

زاهد ممبینی امروز اظهار کرد: شهرستان رامهرمز شهرستانی استعدادخیز است و اگر ما بچه‌ها را خوب تربیت کنیم و یا تربیت می‌کردیم شاید برخی از معضلات امروزی کمتر می‌شد.

وی افزود: ما بیشتر به معجزه کردن توسط مدیران روی می‌آوریم در صورتی که با توجه به کوتاه بودن عمر مدیریت نمی‌توان معجزه کرد.

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز تصریح کرد: یک سری متغیرهای قابل کنترل و یک سری غیر قابل کنترل در جامعه داریم که یکی از آنها شبکه‌های اجتماعی است که بحران‌زا شده و کار ما را سخت‌تر کرده است.

ممبینی ادامه داد: با تلاش و جدیتی که طی دو سال گذشته در بحث خیرین مدرسه ساز انجام داده‌ایم و استقبال خوبی که به عمل آمد دو سال متوالی رتبه اول استان در جذب خیرین مدرسه ساز را به دست آوردیم.

وی با تاکید به خوش‌بین بودن به آینده دانش آموزان رامهرمز گفت: 40 مدرسه تخریبی در این شهرستان داریم که در لیست تخریب و نوسازی اداره نوسازی مدارس استان قرار دارند و در صورتی که نمایندگی آموزش و پرورش در منطقه ترتاب ابوالفارس ایجاد شود کار به خوبی پیش خواهد رفت.

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز در پایان گفت: به زودی با ایجاد باشگاه فرهنگیان و اتمام ساخت خانه معلم و راه اندازی ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان امیدواریم که بخشی از زحمات همکاران خود را جبران کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار