تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۸۹۳۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اندیمشک در مجلس:
۹۰ کیلومتر از مسیر ریلی اندیمشک - دورود بازسازی شد
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز مسیر ریلی اندیمشک به دورود ۹۰ کیلومتر از این مسیر مورد بازسازی قرار گرفت.

صیدعیسی دارایی اظهار داشت: از سال 1336 تاکنون خط راه آهن اندیمشک - دورود به صورت کامل و جامع بازسازی نشده و این مسیر دچار فرسودگی گسترده بود.

وی گفت: پس از بروز مشکلات گسترده در این خط ریلی و با رایزنی با وزیر راه و شهرسازی اعتباری 500 میلیارد تومانی به بهسازی مسیر اندیمشک - درود اختصاص یافت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به نیازهای ریلی کشور به این خط ریلی در حال حاضر به صورت شبانه روزی عملیات اجرایی بهسازی این خط ریلی انجام می‌شود.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرای این خط ریلی از اواسط سال گذشته تاکنون بیش از 90 کیلومتر از محور اندیمشک - دورود مورد بازسازی و ریل گذاری کامل قرار گرفته است.

دارایی بیان کرد: اندیمشک - دورود قطعه‌ای مهم در مسیر ریلی و ارتباطی جنوب و مرکز کشور است و فرسودگی این مسیر مشکلات گسترده در حمل و توزیع محصولات تجاری و اقتصادی کشور دارد.

وی گفت: پیش بینی می شود عملیات اجرایی محور ریلی اندیمشک - دورود در انتهای امسال به صورت کامل اجرا و به بهره برداری برسد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار