تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۸۹۳۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول تاکید کرد:
ضرورت جلوگیری بروز ناهنجاری‌ها در بوستان‌ها
امام جمعه دزفول بر ضرورت جلوگیری از اناهنجاری‌ها در بوستان‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی اظهار کرد: باید در مسائل مهم و حساس شهر تصمیم گیری دقیقی صورت گیرد و این تصمیمات با جدیت و در راستای قانون اجرا شود.

وی با اشاره به این نکته که بدون مدیریت، گاهی فضا غیرقابل کنترل می‌شود گفت: مدیران و مسئولان نباید تحت تأثیر جوسازی‌های جامعه قرار گیرند و با مراقبت و تجزیه مسائل و درایت و تجربه، بهترین روش را برای حل مشکلات انتخاب کنند.

امام جمعه دزفول، مشکلات را گاه در قصور اجرای مصوبات دانست و افزود: ابتدا باید در برخورد با ناهنجاری‌ها هشدار داد و در صورت عدم توجه و انجام کارهای نادرست و ایجاد فضاهای نامناسب و ناامن، با متخلفان برخورد شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول، از مسئولان خواست به سرعت کارگروهی تشکیل شود، مسائل را تخصصی بررسی و تحلیل نماید و  و راهکارهای قانونی را برای اجرای انتخاب کند.

قاضی دزفولی، برای رفع مشکلات موجود در تمام بوستان‌ها به‌ویژه بوستان علی کله تصریح کرد:  باید از برای به وجود نیامدن فضای نامناسب از جمله تعطیل بودن این تفریحگاه در روز در ماه مبارک رمضان، کنترل پخش موسیقی، استخدام افراد باانگیزه و با مسئولیت در حراست و قایق‌های گشت اخلاقی، تدابیری اندیشید.

وی در ادامه عنوان کرد: با ساخت و احداث مسجد در این مکان می‌توان به امنیت اخلاقی ثبات بیشتری بخشید و همچنین از مسئولان خواست تا با پیگیری پاسگاه ساحلی به این مهم تحقق بخشند.

امام جمعه دزفول در پایان، از مسئولان امر درخواست کرد از احداث ویلاهای غیرمجاز در حواشی شهر و اشاعه فساد در آنها جلوگیری و با جدیت برخورد شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار