تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۸۹۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پینگ‌پنگ‌باز خوزستانی: پیوستنم به تیم آلمانی تقریبا قطعی شده است
پینگ‌پنگ‌باز جوان خوزستانی که در آستانه عقد قرارداد با باشگاه اشتوتگارت آلمان در لیگ دسته سه این کشور قرار دارد، گفت: پیوستنم به این تیم تقریبا قطعی شده است.

سروش امیری‌نیا عنوان کرد: قرارداد من با این تیم تقریبا قطعی شده است ولی باید یکسری همکاری‌ها جهت خروج من از کشور انجام پذیرد که با توجه به این‌که هنوز دعوت‌نامه من از طرف باشگاه اشتوتگارت نرسیده، اقدامی صورت نگرفته است.

وی گفت: با توجه به این که در حال حاضر محصل هستم و به خاطر مساله‎ سربازی‏، همکاری‎هایی باید با من انجام و مراحل قانونی خروجم از کشور طی شود.

این پینگ‌پنگ‌باز خوزستانی اظهار کرد: کارهای مربوط به ارسال دعوتنامه من در حال انجام است و ظرف چند روز آینده خواهد رسید. باشگاه اشتوتگارت در حال حاضر فرمی را برای فدراسیون ارسال کرده و استعلام خواسته که آیا من در مدتی که قرار است در این باشگاه بازی کنم بازیکن آزاد هستم یا خیر که تا جایی که اطلاع دارم فدراسیون هم موضوع بازیکن آزاد بودن من را تایید کرده است.

وی افزود: در صورت قطعی شدن کامل حضور من در باشگاه اشتوتگارت، مدت قرارداد من با این باشگاه به مدت یک فصل (هفت ماه) خواهد بود که البته تمدید این قرارداد به شرایط خود من و زندگی من در آن کشور بستگی دارد ولی با توجه به این‌که شانس این تیم برای صعود به لیگ بالاتر بسیار زیاد است، این احتمال وجود دارد که سال بعد هم آن جا بازی کنم.

امیری‌نیا در پاسخ به سوالی در خصوص این‌که فدراسیون تا چه اندازه به وی جهت خروج از کشور قول همکاری داده است، گفت: فدارسیون قول همکاری داده است ولی من از ایده های فدراسیون شناختی ندارم؛ چرا که فدراسیون قبلی هم قول خیلی از همکاری‎ها را داده بود که متاسفانه به آن عمل نکرد؛ با وجود این، امیدوارم این بار همکاری لازم صورت پذیرد، چون در این جا بحث ملی مطرح است و حضور من در آلمان می تواند افتخاری برای کشور باشد.

وی با اشاره به این‌که هدفش بیشتر پیشرفت است تا بحث مسایل مالی، خاطرنشان‌کرد: با توجه به هزینه هایی که من در آلمان دارم، خیلی از پولی که می گیرم سوخت می شود، بنابراین بازی کردن در ایران صد درصد به لحاظ مالی به نفع من است ولی برای من پیشرفت مهم بود. حتی سال گذشته هم که با پتروشیمی بندرامام قرارداد بستم، برای پیشرفت خودم بود. در واقع پول زیاد برای من مهم نیست و بیشتر به سرمایه گذاری برای آینده و پیشرفتم فکر می کنم.

ملی‌پوش سابق تیم جوانان ایران در پایان با قدردانی ویژه از محمدرضا اخلاق‌پسند عنوان کرد: آقای اخلاق‌پسند در معرفی من به آلمانی‌ها به نحوی دخیل بود و خیلی کمک کرد که ارتباط آلمانی ها با من راحت تر شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار