تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۸۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتانياهو:
اظهارات اردوغان عليه اسرائيل ظالمانه است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان اخیر نخست وزیر ترکیه گفت که این سخنان، ظالمانه است.

به گزارش فارس،‌"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی "جروزالم‌پست" سخنان اخیر "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه را اظهاراتی ظالمانه توصیف کرد.

رجب طیب اردوغان در مصاحبه با شبکه آمریکایی "سی‌ان‌ان" گفت که هیچ آمار دقیقی درباره تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی نیست و این آمار بیش از ۲۰۰ نفر نمی‌باشد این در حالی است که صدها هزار فلسطینی کشته شده‌اند.

اردوغان همچنین در این مصاحبه گفت که اسرائیل با دستاویز قرار دادن هولوکاست، درصدد است که این ایده را که آنها همیشه قربانی بوده‌اند را جاوادانه سازد.

نتانیاهو در مصاحبه با روزنامه جروزالم‌پست با ابراز خشم از اظهارات نخست وزیر ترکیه گفت: تمامی ادعاها غلط هستند. اینها اتهاماتی ظالمانه علیه اسرائیل هستند که تاثیری بر حقایق ندارند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که هزاران اسرائیلی در درگیری با فلسطینیان کشته شده‌اند و اسرائیل قطعا جان صدها هزار فلسطینی را نگرفته است.

روابط ترکیه و اسرائیل بعد از حادثه کاروان آزادی به تیرگی گرایید. در حادثه کاروان آزادی، کماندوهای رژیم صهیونیستی با حمله به کشتی فعالان صلح حامل کمک‌های بشردوستانه، ۹ شهروند ترکیه‌ای را کشتند.

آنکارا از تل‌آویو خواسته است که به دلیل این حادثه از ترکیه معذرت‌خواهی کند و به بازماندگان این حادثه غرامت پرداخت کند.
:
:
:
آخرین اخبار