تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۸۹۴۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار زیدون:
یادمان شهدای گمنام زیدون تا پایان سال افتتاح می‌شود
بخشدار زیدون گفت: یادمان شهدای گمنام این بخش تا پایان سال افتتاح می‌شود.

آرمین ساعد صبح امروز در جلسه ستاد شهدای گمنام زیدون اظهار کرد: شهدا گوهر فضیلت و سند افتخار ملی ایران هستند، فرهنگ شهادت به معنای کشتار جمعی و ظلم نیست، بلکه فرهنگ شهادت فرهنگ خدا محوری، اخلاق‌مداری، تکلیف پذیری و ولایت مداری است.

وی ادامه داد: ما هرچه از شهیدان عزیز یاد و تجلیل کنیم از شکوه و عظمت ملت بزرگ ایران تجلیل کرده‌ایم، آنچه که امروز داریم همه به برکت خون پاک شهیدان بوده و کمترین کار ما در برابر خون شهیدان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

بخشدار زیدون خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب مصون ماندن جامعه از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است.

ساعد در ادامه با بیان اینکه شهدا حیات و مرگشان عالمانه و عاقلانه بود، گفت: امروز ما وظیفه داریم برای حراست از انقلاب و رهبری همانند آنها برای ولایتمدار و استوار پای همه ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین و در عین حال مردمی‌ترین پدیده در میان انقلاب‌های چندین قرن اخیر در دنیا انقلاب اسلامی بوده، چرا که این انقلاب ثمره خون شهدا و موجب حفظ اقتدار و استقلال و عزت همه ایرانیان است.

بخشدار زیدون یادآور شد: عزت و اقتداری که قرن‌های متمادی با استعمار و سلطه جویی استعمارگران مقابله کرده، با رهبری امام و خون شهدا صورت گرفته است.

ساعد افزود: قدرت‌های استکباری دنیا و در رأس آنها آمریکای خون‌خوار انواع و اقسام توطئه‌ها را علیه ولایت فقیه زمینه سازی و اعمال می‌کنند تا میان مردم و نظام فاصله و اختلاف افکنی کنند.

وی بر لزوم نقش جوانان در جلوگیری از این توطئه‌ها تاکید کرد: با معرفت افزایی و ولایت پذیری و پافشاری بر اصول و ارزش‌های الهی و حفظ ارتباط با خدا و اخلاق و اخلاص در عمل و تعمیق معارف اسلامی و دشمن‌شناسی و تداوم مبارزه با توطئه های دشمن اقدام کرد.

ساعد در ادامه، از اجرای طرح یادمان شهدای گمنام سردشت زیدون توسط شهرداری سردشت گفت: این طرح توسط شهرداری سردشت در مدت 6 ماه اجرایی و به پایان خواهد رسید.

بخشدار زیدون از ارائه شماره حساب 0107979625006 بانک صادرات سردشت زیدون جهت کمک به یادمان شهدای گمنام سردشت زیدون خبر داد و افزود: امید است با کمک‌های مردمی بتوانیم یک یادمان اسلامی با معماری زیبا و در شان شهدا و مردم شهیدپرور زیدون ساخته شود.

وی در پایان، از تلاش‌های بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و همچنین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار