تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۸۹۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده: با من هم برای مدیریت فولاد خوزستان صحبت کردند
مدیرعامل باشگاه فولاد نوین در مورد اینکه گفته می شود او هم گزینه مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان است، گفت: با من هم در مورد مدیریت باشگاه فولاد خوزستان صحبت شد.

اژدری زاده در گفت وگو با خبرنگار ایفنام، در مورد اینکه آیا امتیاز باشگاه فولاد نوین به جایی واگذار شد، عنوان کرد: هنوز این مسئله قطعی نشده است. در حال مذاکره هستیم تا مشخص شود امتیاز باشگاه به کجا منتقل خواهد شد. بحث باشگاه استقلال اهواز و شهرداری اهواز همچنان مطرح است.

وی در مورد اینکه گفته می شود بحث انتقال فولاد نوین به شهرداری منتفی شده است، عنوان کرد: خیر هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده، پیش از این یکی دو جلسه برگزار کردیم و به زودی این موضوع نهایی می شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین در رابطه با اینکه چندی پیش مطرح شده بود تمام اعضای هیأت مدیره این باشگاه از سمت خود استعفاء می کنند، عنوان کرد: خیر چنین موضوعی مطرح نشده بود.

اژدری زاده در پاسخ به این سؤال که گفته می شود او جدی ترین گزینه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان است عنوان کرد: همانطور که می دانید تفکرات مدیریتی کارخانه به شکلی است که آنها قصد دارند از مدیران داخلی برای اداره باشگاه فولاد خوزستان استفاده کنند. در همین راستا برخی مدیران مد نظر کارخانه قرار دارند و صحبت هایی انجام شده بود اما هنوز هیچ چیز به صورت نهایی مشخص نیست.

وی در مورد اینکه پس بدین ترتیب او هم یکی از گزینه های جدی مدیرعاملی باشگاه است اظهار داشت: با من هم صحبتی انجام شده ولی هنوز هیچی قطعی نیست و به زودی این مسئله روشن می شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
0
یه فولاد یه دهکردی....
:
:
:
آخرین اخبار