تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۸۹۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خواستار شد
بخشودگی بدهی کشاورزان رامشیر
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خواستار بخشودگی بدهی کشاورزان رامشیر توسط وزارت نیرو شد.

شمس‌اله بهمئی امروز اظهار کرد: در حوزه رامشیر پیشرفت خوبی در ایجاد شبکه‌های آبیاری و زهکشی انجام شده ولی با وجود بدهی‌های بالای کشاورزان، بعد از پنج سال هنوز کانال اصلی شبکه‌ها تحویل داده نشده که امیدواریم بخشودگی شامل آنها شود.

وی ادامه داد: در شهرستان رامشیر برخی از کانال‌ها دچار مشکل اساسی هستند که با توجه به دستور وزیر نیرو مبنی بر رفع مشکل، امیدواریم معاونان شبکه نیرو و مادر تخصصی هر چه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، پیرامون زمین‌های کشاورزی شاوه‌های رامشیر تصریح کرد: پروژه آبیاری و زهکشی این مناطق نیز تخصیص اعتبار شده که امیدواریم با نظر مساعد وزیر نیرو هر چه سریع‌تر کار آغاز شود و فاز دو و سه تصفیه‌خانه و فاضلاب رامشیر نیز به سرانجام برسد.

بهمئی افزود: با توجه به حاصلخیز بودن زمین‌های کشاورزی رامهرمز و رامشیر، توسعه کشاورزی این شهرستان‌ها بستگی به بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از کانال‌های ایجاد شده دارد و هر چه بگذرد به ضرر کشاورزان است.

وی در پایان، خواستار حل مشکل کلید خانه برق بخش‌های رودزرد و ابوالفارس شد و گفت: با نصب ترانس می‌توان توزیع برق در منطقه رودزرد و ابوالفارس را به پایداری مناسب رساند و از مشکلات مردم در این مناطق کاست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار