تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۹۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت​نام از علاقه‌مندان به اسكیت
آكادمی هیات اسكیت خوزستان از علاقه‌مندان به شركت در كلاس​های استعدادیابی ثبت​نام به عمل می​آورد.

علی آریان​نژاد، دبیر هیات اسكیت استان اظهار كرد: آكادمی هیات اسكیت استان در نظر دارد برای اولین بار كلاس​های استعدادیابی خود را در هر دو بخش پسران و دختران زیر نظر مربیان و كارشناسان مجرب برگزار كند و به همین منظور از علاقه‌مندان ثبت​نام می​کند.

وی بیان كرد: این استعدادیابی در سه گروه شهرستانی انجام خواهد شد كه بر این اساس، گروه اول شامل شهرستان​های آبادان، خرمشهر، بندرامام و ماهشهر، گروه دوم شامل شهرستان​های شوش، دزفول، شوشتر، اندیمشك و گتوند و گروه سوم شامل شهرستان​های اهواز، ایذه، بهبهان، امیدیه، مسجدسلیمان و آغاجاری است.

دبیر هیات اسكیت خوزستان عنوان كرد: علاقه‌مندان در هر یك از شهرستان​های گروه​های تعیین شده، برای ثبت​نام در گروه​های یك تا سه (گروه یک آبادان، گروه دو شوش و گروه سه اهواز) می​توانند از ساعت 9 تا 12 صبح و 17 تا 19 عصر روزهای شنبه تا چهارشنبه به مراكز اعلام شده مراجعه كنند.

وی در پایان گفت: از مربیان استان می​خواهیم كه تمام ورزشكاران مستعد خود را جهت تست به مكان​های مورد نظر معرفی كنند. این استعدادیابی شامل متولدین سال​های 77 تا 89 است.

آریان​نژاد یادآور شد: علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می​توانند با شماره 09163319921 آقای شكرپور در گروه اول، 09163459725 خانم زرگوش برای گروه دوم و 09163014843 آقای زارع برای گروه سوم، تماس بگیرند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
0
حاجی عالی
:
:
:
آخرین اخبار